Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sikkert ikke som den enste her inne juvederm i leppene mine! Har ikke tatt på flere mnd nå etter en del hyppig på begynnelsen av året. Skal nå fylle i på nytt.

Dere som har juvederm og har fylt på flere ganger, hvor lenge varer det? Kan det bli værende evnt hvordan fikk du det til å vedvare? 

👄💉

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tok litt i juni/juli + en litt til i slutten av august, begynnelsen av september  for en ekstra liten puff. Hun sa det ville vare i ca. 9 mnd. og satser heller på litt mer fillers neste sommer. Er fornøyd med resultatet. Juvederm er også det de anbefaler da det sjeldent klumper seg, som restylane. Er det noe man kan gjøre for at det skal vare lenger? Selv bruker jeg bare vanlig lipgloss også peeler jeg leppene innimellom. Men vet ikke om det har noe å si på varigheten da.

Skrevet

Jeg fikk fylt på i mai og det er fortsatt fyldig. Skal fylle på igjen  om en uke. Men jeg skal også puffe opp kinnbeina😉 Aldri gjort det før. 

Anonymkode: 20136...fcf

Skrevet

Hei :) 

Jeg har fylt leppene mine tre ganger. De første to gangene med juvederm, den tredje brukte de teosyal. Jeg fylte på i juni, og har fortsatt fylde nå i november :) 

Selv jobber jeg i bransjen, og må være ærlig og si at resultatene ikke varer lenge på unge jenter. Rundt 3 måneder, grunnet høyere forbrenning. Dette kan jo også variere noe ;) Man beveger leppene når man smiler, prater og ler, og dette er jo grunnen til at fillers gradvis forsvinner. 

Anonymkode: b2301...42a

Skrevet

Jeg har også lyst til å fylle leppene mine. Kun overleppen for å få den litt fyldigere og mer symmetrisk. Har ingen intensjoner om å bli rannveig eller s.e, jeg vil bare ha litt penere lepper. Jeg har passert 30, så ikke veldig ung. 

Anonymkode: 212dc...6c8

Skrevet

Jeg har fylt første gang for to uker siden, men har fått en liten klump på innsiden av leppa. Jeg er veldig usikker om det er filleren eller om det er en liten kul etter sprøytestikkene. Skal fylle på mer i januar, så får høre med henne da.

Anonymkode: 66352...98e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...