AnonymBruker Skrevet 9. november 2016 #1 Skrevet 9. november 2016 Heihei! Jeg skal på julebord med jobben. (Jobber i helsesektoren, og de tar seg ikke råd til å spandere julebord) Så det er hjemme hos en kollega på en vanlig onsdagskveld. Det skal serveres koldtbord og vin til maten. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal kle meg. Jeg er 21 år gammel, og er den yngste som skal. De fleste er mellom 30-60 år. Så jeg vil ikke kle meg som jeg skal på fest heller, for føler det ikke passer seg helt. Vil likevel pynte meg litt. Liker godt kjoler og skjørt, men siden det er en hverdag er jeg redd de andre kommer casual kledd.. Noen tips? Anonymkode: 88fc2...a18
calavi Skrevet 9. november 2016 #2 Skrevet 9. november 2016 Om du går for et skjørt og en enkel overdel så er du nok ganske "safe" 2
AnonymBruker Skrevet 9. november 2016 #3 Skrevet 9. november 2016 13 minutter siden, calavi skrev: Om du går for et skjørt og en enkel overdel så er du nok ganske "safe" Takk for svar! Var noe sånn jeg kanskje hadde sett for meg også. Har to lignende denne toppen, en i svart og en i hvit: https://bikbok.com/no/7195382_F700 Funker en slik? Kan jeg feks ha et skjørt lignende dette til: https://bikbok.com/no/7191738_F990 Og tynne svarte strømpebukser? Eller litt tykke? Anonymkode: 88fc2...a18 1
skruf Skrevet 9. november 2016 #4 Skrevet 9. november 2016 De fleste kommer nok til å pynte seg Har selv vært på julebord hjemme hos en kollega (jobber selv i helsevesenet, og kommunen spanderer ikke akkurat julebord..), og alle pynter seg. Alt fra sorte bukser med en fin topp/bluse, til kjole eller skjørt og topp. Skal dere bare være hjemme hos kollegaen din, eller skal dere ute på byen etterpå? Hos oss er det vanlig å stikke på byen etter mat og litt drikking (selv om det er hverdag). Det du linket til var helt ok klær til et julebord med jobben Du kunne forsåvidt gjerne hatt en topp som er mere pyntet sammen med det skjørtet kanskje?
AnonymBruker Skrevet 9. november 2016 #5 Skrevet 9. november 2016 Dersom du er usikker og vil velge noe trygt vil en enkel sort kjole være midt i blinken. Det kan både være hverdagslig pent og pyntet. Anonymkode: 6fbe6...3aa
Hjärtat Skrevet 11. november 2016 #7 Skrevet 11. november 2016 Jeg tror de fleste kommer til å pynte seg, og at det du linket til nesten kan bli på grensen til den minst pynta, uten at jeg tror noen bryr seg noe videre om det, da!:)
Sirah Skrevet 11. november 2016 #8 Skrevet 11. november 2016 Kan du ikke spørre de andre om hva de har tenkt å gå med? 2
Kara W Skrevet 11. november 2016 #9 Skrevet 11. november 2016 Jeg ville gått for noe pyntet, uten å være sexy, dvs unngå korte skjørt, dype utringninger og de høyeste helene. Knelangt skjørt eller kjole er bra, gjerne noe enda mer pyntet enn det du linket til (men så er jeg glad i å pynte meg, og har sjeldent et problem med å være den meste pyntede personen i rommet). Et annet tips er å velge enten litt enkle klær med fint tilbehør, eller mer pyntede klær uten så mye tilbehør. Det viktigste er uansett noe som du føler deg komfortabel i, og at du klarer å vise kollegene dine at du trives i deres selskap. Da blir nøyaktig hva du har på deg mindre viktig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå