Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da blir du kone nr 2 da, er det så hyggelig da?

Anonymkode: 34277...015

• Liker 2
Skrevet

Han sier at han ble presset av familien sin til og bli sammen med henne, og det kan godt være sant. 

Men måten han behandler deg og familien sin (kone og barn) er skikkelig dårlig. La oss si at han går fra konen sin om du blir gravid. Da kan han si til neste dame at han ble presset inn i deres forhold for at du ble gravid. 

Anonymkode: ace6b...c38

• Liker 5
Skrevet
5 minutter siden, skruf skrev:

Det blir jo litt feil da... bigami er vel ikke lov blant muslimer heller? Eller? 

Han er jo allerede gift. 

Faktisk så er det lov å ha flere koner samtidig men det skjer ikke nå i denne tiden derfor må han skille seg også gifte med meg

Anonymkode: 4a7a7...3b5

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har rett i det du sier, men jeg kommer ikke til å bli alenemor fordi om jeg blir gravid blir han nødt til å gifte seg med meg slik at han får ikke barn utenfor ekteskapet, det er sånn det fungerer hos oss mulimer.

Men han er jo allerede gift!!!

Anonymkode: 92ffb...467

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Men han er jo allerede gift!!!

Ja da må han skille seg!!! Og det tror jeg han vil derfor han prøver å gjøre meg gravid, for å ha en akseptabel grunn foran familien.

• Liker 1
Gjest Jessica
Skrevet

Du er muslim og planlegger barn utenfor ekteskap i håp om at en mann går fra sin kone som han er utro mot for å bli tvunget til å gifte seg med deg slik han ble tvunget til å gifte seg med sin første kone ? 

God ide , kjør på 😊

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har rett i det du sier, men jeg kommer ikke til å bli alenemor fordi om jeg blir gravid blir han nødt til å gifte seg med meg slik at han får ikke barn utenfor ekteskapet, det er sånn det fungerer hos oss mulimer.

Hehe tror du. han gifter seg ikke med deg eller blir din samboer for han kan ikke skille seg på denne måten. Han kommer til å forsøke holde deg, og et barn hemmelig for sin familie

• Liker 4
Skrevet
5 minutter siden, Jessica skrev:

Du er muslim og planlegger barn utenfor ekteskap i håp om at en mann går fra sin kone som han er utro mot for å bli tvunget til å gifte seg med deg slik han ble tvunget til å gifte seg med sin første kone ? 

God ide , kjør på 😊

For det første så er jeg faktisk  ikke den første som blir gravid utenfor ekteskapet. For det andre hvordan har jeg tvunget han????? Han er muslim selv og vet konsekvensene om jeg blir gravid!! 

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Babler om min religionen? Det er jo dere som henger dere i den! Jeg bare svarer på det dere sier ang hva jeg har lov til å gjøre bare pga jeg muslim. Du tror muslimer gjør ikke tabber eller?

Så du er hullet han tømmer seg i mens kona er den store kjærligheten. Stakkars jente 

Anonymkode: 71b79...b3a

• Liker 3
Skrevet

Ærlig talt TS, eier du ikke selvrespekt? Ser du ikke selv hvordan denne motbydelige mannen bruker deg? Han er GIFT og har to barn! Alikevel så sprer du beina for han gang på gang? HVA får deg til å gjøre det? Jeg kan bare ikke fatte og begripe at det er mulig!

• Liker 5
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Herregud! Hva skal jeg svare deg liksom? Hva har islam med dette å gjøre? Jeg vet det er dårlig gjort av både meg og HAN!!

Virkelig ?  BS og du vet det.

Anonymkode: 6dbe2...b87

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så du er hullet han tømmer seg i mens kona er den store kjærligheten. Stakkars jente 

Haha tviler på at han elsker kona, har merket det veldig!

Skrevet

Han der er bad news. Og plis bruk kondom så du plutselig ikke sitter der som alenemor. 

Anonymkode: ea7c3...d90

• Liker 4
Skrevet

Virkelig ?  BS og du vet det.

Anonymkode: 6dbe2...b87

BS?

Skrevet
2 minutter siden, Sirah skrev:

Ærlig talt TS, eier du ikke selvrespekt? Ser du ikke selv hvordan denne motbydelige mannen bruker deg? Han er GIFT og har to barn! Alikevel så sprer du beina for han gang på gang? HVA får deg til å gjøre det? Jeg kan bare ikke fatte og begripe at det er mulig!

At jeg elsker han? Han gir meg så mye opperksomhet og kjærlighet. Overassker meg hele tiden med gaver og ting han gjør for meg. Bruker mestparten av tiden sin med meg. 

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men du tror han elsker deg? Du er bare gratis mus

• Liker 4
Skrevet

Jeg tror han elsker meg ja. For det er ikke bare sex vi har. Møtes hverdag noen ganger uten å ha sex. Bare sitter i bilen hans og snakker, han forteller meg den tiden han har med meg er veldig spesiell og hellig.

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At jeg elsker han? Han gir meg så mye opperksomhet og kjærlighet. Overassker meg hele tiden med gaver og ting han gjør for meg. Bruker mestparten av tiden sin med meg. 

Så patetisk. Og hver gang gir du han sex ? Billigere enn å betale for h****

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke jeg er akuratt så mye billigere enn h*** , da han bruker mye penger på meg ;)

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke jeg er akuratt så mye billigere enn h*** , da han bruker mye penger på meg ;)

Tjener han veldig bra? Er konen hans i jobb?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...