Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg har vært i ett forhold med denne mannen i ca en måned, de to første ukene visste jeg ikke at han var gift. Etter at jeg visste det ble jeg skuffet, og prøvde å ta hevn ved å flørte med hans kompis foran han helt til han klikka og slå hånda si mot en veldig hard dør, han knakk noe vet ikke hva og ble operert for noen dager siden jeg var med han på sykehuset da han ville ha meg der og ingen andre

Saken er at vi har ubeskyttet sex han spurte meg om jeg tar piller og jeg svarte nei. Men allikevel så tømmer han seg inni meg hvergang.

Jeg føler at han er veldig glad i meg og vi møtes hverdag. Men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre? Han sier at han ble tvunget til å gifte seg med den damen siden han var 18 år( vi er opprinnelig fra et annet land) han virker som han vil ut av det ekteskapet men vil ikke skuffe familien sin. Hva kan jeg gjøre for at han skal forlate henne? Han prøver tross alt å gjøre meg gravid og han vet jeg er imot abort og kommer aldri til å ta abort.

Anonymkode: 4a7a7...3b5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjør det slutt og hold deg vekke fra han. Han kommer aldri til å forlate henne så lenge han kan ha dere begge to.

Anonymkode: 90f15...587

• Liker 14
Skrevet

Jeg synes du høres utrolig naiv ut!  Sannsynligheten for at du står igjen som alenemor er stor!.. 

Denne mannen kommer til å prioritere familien sin, ikke deg,  om han blir presset.  Mitt råd er å komme deg ut av forholdet med ham så fort du kan!

• Liker 16
Skrevet

Du høres veldig ung og naiv ut, ts.

Vil du røpe hvilket land dere kommer fra?

Anonymkode: 92ffb...467

• Liker 3
Skrevet

Jeg er 26 og han 37 vi er fra ett land i midtøsten :)

Skrevet

Han høres veldig uansvarlig ut. Vil du ha en uansvarlig mann? Til slutt retter den uansvarligheten seg mot deg også. 

Anonymkode: 7cab7...720

• Liker 7
Skrevet

Han kommer aldri til å gå fra henne, men du kan sikkert få lov til å være hemmelig "kone nr 2", så lenge du er villig til å dele med en fremtidig nr 3 og rik elskerinne nr 1 og 2.

• Liker 4
Skrevet

Hvorfor sier dere han kommer aldri til å forlate kona? Det har skjedd før!! Jeg tror han trenger et lite dytt bare.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor sier dere han kommer aldri til å forlate kona? Det har skjedd før!! Jeg tror han trenger et lite dytt bare.

Har allerede fortalt deg hvordan du kan dytte han i første innlegg: Forlat han. Ikke la han ha tilgang på dere begge to.

Anonymkode: 90f15...587

• Liker 6
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 26 og han 37 vi er fra ett land i midtøsten :)

Ok. Da er du ikke veldig ung, men han er en god del eldre enn deg og kan vel lett manipulere deg. Er dere muslimer?

Ps: Et land, ikke ett land. 

Skrevet

Ja vi er muslimer.

Skrevet

Dette kommer det ikke noe godt ut av.

Bare stopp med en gang.

Anonymkode: 8c439...5bc

• Liker 5
Skrevet

Nei, fy faen. Hva risikerer du? I beste fall bli enslig mor til et barn med far fra helvete - i verste fall steinet eller at noen kommer etter deg for å "gjennopprette æren"?

Anonymkode: f20b0...a20

• Liker 4
Skrevet

Du burde komme deg langt vekk fra denne mannen som bare fører med seg problemer og kaos. (Tydeligvis) når det er sagt så tror jeg ikke han har noen problemer med å forlate den han har. Hvis ikke hadde han ikke oppført seg sånn

• Liker 2
Skrevet

At han behandler familien sin så skjødesløst at han er utro og prøver å gjøre deg gravid, er mer enn nok info til at jeg vil påstå at det der ikke er en mann å samle på. 

Anonymkode: a7494...719

• Liker 12
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, fy faen. Hva risikerer du? I beste fall bli enslig mor til et barn med far fra helvete - i verste fall steinet eller at noen kommer etter deg for å "gjennopprette æren"?

Anonymkode: f20b0...a20

Så morsom du er!!!

TS

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så morsom du er!!!

TS

I landet dere kommer fra kunne du vel risikert det, eller?

• Liker 1
Skrevet

Dette kommer aldri til å ende bra. 

Han kommer aldri til å forlate kona og familien sin. 

Du risikerer å sitte der som alenemor innen et år, mens han fortsetter livet sitt sammen med kone og barn.. 

For din egen del så håper jeg at du avslutter dette. Still krav til han. Hvis han virkelig elsker deg og vil gå fra kona si så kommer han til å gjøre det hvis du stiller et kompromis til han der du krever at han velger mellom deg og kona. 

Har dog en vond magefølelse på at han velger kona, for det er det mest lettvindte for han. Han er allerede etablert, og familien hans står sterkt. Han får jo i både pose og sekk nå. 

Du bør tenke på deg selv også, hvordan vil livet ditt bli som ei muslimsk alenemor? 

• Liker 5
Skrevet
3 minutter siden, skruf skrev:

Dette kommer aldri til å ende bra. 

Han kommer aldri til å forlate kona og familien sin. 

Du risikerer å sitte der som alenemor innen et år, mens han fortsetter livet sitt sammen med kone og barn.. 

For din egen del så håper jeg at du avslutter dette. Still krav til han. Hvis han virkelig elsker deg og vil gå fra kona si så kommer han til å gjøre det hvis du stiller et kompromis til han der du krever at han velger mellom deg og kona. 

Har dog en vond magefølelse på at han velger kona, for det er det mest lettvindte for han. Han er allerede etablert, og familien hans står sterkt. Han får jo i både pose og sekk nå. 

Du bør tenke på deg selv også, hvordan vil livet ditt bli som ei muslimsk alenemor? 

Du har rett i det du sier, men jeg kommer ikke til å bli alenemor fordi om jeg blir gravid blir han nødt til å gifte seg med meg slik at han får ikke barn utenfor ekteskapet, det er sånn det fungerer hos oss mulimer.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du har rett i det du sier, men jeg kommer ikke til å bli alenemor fordi om jeg blir gravid blir han nødt til å gifte seg med meg slik at han får ikke barn utenfor ekteskapet, det er sånn det fungerer hos oss mulimer.

Det blir jo litt feil da... bigami er vel ikke lov blant muslimer heller? Eller? 

Han er jo allerede gift. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...