Lola1 Skrevet 9. november 2016 #1 Skrevet 9. november 2016 Hei, Jeg har fått en betalingsoppfordring og varsel om tvangsfullbyrdelse fra visma i posten I DAG, det gjelder en bot jeg fikk 07.05.2014 som jeg hadde helt glemt av. Hovedkravet var en bot fra Ruter AS på 900,- som nå har gått opp til 1915,- (fra perioden 07.05.2014) Jeg har ikke fått noen som helst varsler uten om boten jeg fikk i hånda den gangen. Har noen et godt tips om hva jeg kan gjøre? finnes det noe lov om at slikt kan ''gå ut på dato'' (kanskje siden de burde sendt varsler til meg som de ikke har) eller i det minste at de kan slette rentene. Jeg blir forbanna .....:-( Takker på forhånd!
AnonymBruker Skrevet 10. november 2016 #2 Skrevet 10. november 2016 Foreldelsesfristen på slike krav er tre år, derfor får du dette nå etter 2,5 år, fordi de vil sikre kravet sitt. Så dette er etter boka, de har nok sendt ut de to purringene de skal rett etter at du fikk bota. Bare betal du. Anonymkode: 02cfe...93b 1
Lola1 Skrevet 10. november 2016 Forfatter #3 Skrevet 10. november 2016 Jeg fikk kravet ned til 1500. tusen takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå