Gå til innhold

jævla p-stav

Fremhevede innlegg

Skrevet

Blør kraftig og lenge under mens, småblødninger, kviser popper ut konstant og humøret blir dritt, spesielt ved mens. Hatt den i 6 mnd. Fjerne den? Vil ha noe uten særlig bivirkninger.. 

Anonymkode: a48a4...361

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hormonspiral? I starten hadde jeg mye småblødninger, men nå får jeg normal mens bare blør mye mindre og færre dager :) Hatt den i 1 år nå og har faktisk fått mindre kviser etter jeg fikk den.

Anonymkode: 2445f...9d6

Skrevet

Kondom er tingen. Ingen bivirkninger 

Anonymkode: 1dc1d...6ca

Skrevet (endret)

Ta den ut! Har det ikke endra seg enda, kommer det ikke til å bli bedre heller.

Endret av Persephone
Skrevet

Jeg hadde P-stav i ca 1 år, fungerte bra i 6 mnd. De siste 6 mnd opplevde jeg det samme som deg, jeg tok den ut. 

Skrevet

Fatboy cocksheat. Han holder lenger og hun kommer raskere. Finnes i flere størrelser og tykkelser. De varer i årevis med rengjøring og at de holdes tørre mellom slagene. 

Anonymkode: 84920...f1b

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Fatboy cocksheat. Han holder lenger og hun kommer raskere. Finnes i flere størrelser og tykkelser. De varer i årevis med rengjøring og at de holdes tørre mellom slagene. 

Med en vanlig stor penis mer enn dobles volumet på penetreringen. En øker volumet med 2 dl slik at du plutselig stiller med en sværing. Gå fra mr average til mr horse på 5 sekund. Ha det moro. Fyll henne opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...