AnonymBruker Skrevet 9. november 2016 #1 Skrevet 9. november 2016 Hei! Jeg har fått meg jobb i Asker, og vi tenker å flytte dit etter hvert med to små barn. Jeg har vært litt i Asker og syns det er mange fine steder der, men ettersom jeg forstår det er det lokale forskjeller på hvor bra miljø det er for barn. Er det noen som kjenner Asker og kan fortelle litt? Vi ønsker oss en enebolig på et landlig sted, gjerne nær marka. Fint for barn. Nærhet til toget er ikke så viktig ettersom jeg skal jobbe i Asker sentrum. Budsjettet er på max ni mill. Håper noen vil hjelpe meg! Anonymkode: db0fe...d82
AnonymBruker Skrevet 10. november 2016 #2 Skrevet 10. november 2016 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg har fått meg jobb i Asker, og vi tenker å flytte dit etter hvert med to små barn. Jeg har vært litt i Asker og syns det er mange fine steder der, men ettersom jeg forstår det er det lokale forskjeller på hvor bra miljø det er for barn. Er det noen som kjenner Asker og kan fortelle litt? Vi ønsker oss en enebolig på et landlig sted, gjerne nær marka. Fint for barn. Nærhet til toget er ikke så viktig ettersom jeg skal jobbe i Asker sentrum. Budsjettet er på max ni mill. Håper noen vil hjelpe meg! Anonymkode: db0fe...d82 Jeg vet ikke hvordan det er å bo i Asker og omegn. Men, et tips er å ta kontakt med en megler. Fortell hva du ønsker, hvilke krav du har osv, så kan h*n komme med tips å råd. Ikke si noe om budsjettet ditt enda. Bare få de til å legge frem prospekt fra flere prisklasser. Gå på visning, se og opplev både bolig og nærområde. Max 9 mill, er forøvrig veldig bra, selv i Asker. Tror dere kan få en flott bolig for den summen Anonymkode: e754e...f7d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå