stan Skrevet 9. november 2016 #1 Skrevet 9. november 2016 Hvor kan jeg finne en skikkelig fin toppstjerne til juletreet? I flere år har jeg lett etter fine stjerner til å ha i toppen av juletreet. I en førjulstid som flommer over av nisser og girlander, glimrer toppstjernene med sitt fravær. Jeg har noen få som jeg har kommet over, men ingen er skikkelig fine. Så derfor lagde jeg en selv, med lys, ståltråd, glitterspray og mye mer. Den var ganske fin, men ble dessverre ødelagt. Så derfor er jeg på leting etter en ny stjerne. Har noen sett en fin stjerne? Tips meg om hvor dere så den.
Mis(s)Understood Skrevet 9. november 2016 #2 Skrevet 9. november 2016 Kan det være noe å finne her på ebay kanskje? Presisering av søket kan være en ide dersom du vet hvilken type du er på jakt etter (og det tror jeg du er).
MrsRose Skrevet 10. november 2016 #3 Skrevet 10. november 2016 Jeg liker godt Georg Jensen sin julestjerne: http://royaldesign.no/viewitem.aspx?ID=5794
Kontormus Skrevet 10. november 2016 #4 Skrevet 10. november 2016 Jeg har lett og lett etter toppstjerne selv. All juletrepynt jeg har er rød, noe av det med bittelitt guld på. Pynten henger temmelig tett, sammen med store sløyfer, og treet fremstår som ganske så rødt. Derfor passet ikke en tradisjonell stjerne i toppen. Men så fant jeg et rødt SPIR for noen år siden. Passet perfekt, og treet har aldri vært finere
stan Skrevet 11. november 2016 Forfatter #5 Skrevet 11. november 2016 20 timer siden, MrsRose skrev: Jeg liker godt Georg Jensen sin julestjerne: http://royaldesign.no/viewitem.aspx?ID=5794 Den var jo ganske fin. Fikk lyst til å bestille den. 1
Gjest Pistasjnøtt Skrevet 13. november 2016 #6 Skrevet 13. november 2016 På 11.11.2016 den 17.57, stan skrev: Den var jo ganske fin. Fikk lyst til å bestille den. Hvis du har uekte tre, så anbefales ikke denn, pga tyngden. Jeg kjøpte den i fjor, men så fort jeg satt den på toppgrena, bøyden den seg, og stjerna ble hengende ned langs treet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå