AnonymBruker Skrevet 9. november 2016 #1 Skrevet 9. november 2016 Jeg tror jeg greide å sende live sending på Facebook ved et uhell.... satt på FB mens jeg så på TV og kikker ned og plutselig ser jeg video av meg selv (speilbilde) i tillegg står det "sending live" oppe i venstre hjørne.. har da tydeligvis greid å komme borti live knappen på tlf? jeg trodde man måtte igjennom flere spm for å godkjenne før man sender live? ble litt stressa, og kasta fra meg tlf (i know, ulogisk!)... ikke det at der var noe ille som ble filma, bare syns det ble litt kleint :/ nå finner jeg ikke noe video på min side. Hvordan kan jeg finne ut om jeg greide å broadcaste meg selv?? *doh* Anonymkode: 48f4a...6d5
AnonymBruker Skrevet 9. november 2016 #2 Skrevet 9. november 2016 Har du android? Kanskje du er hacka Anonymkode: 5844e...37f
Gruselgrafs Skrevet 9. november 2016 #3 Skrevet 9. november 2016 Haha...glad jeg ikke har webkamera. På laptopper bruker jeg å tape over kameralinsa så er jeg iallefall sikker på at jeg ikke kringkaster mitt stygge tryne utover nettet
AnonymBruker Skrevet 10. november 2016 #4 Skrevet 10. november 2016 Har iPhone. Greia er at jeg trodde at dersom man gjorde det så kunne man finne videoen igjen på siden sin..? kanskje FB har historikk hvis jeg kontakter dem. Er mortified....!!!! Anonymkode: 48f4a...6d5
AnonymBruker Skrevet 10. november 2016 #5 Skrevet 10. november 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Har iPhone. Greia er at jeg trodde at dersom man gjorde det så kunne man finne videoen igjen på siden sin..? kanskje FB har historikk hvis jeg kontakter dem. Er mortified....!!!! Anonymkode: 48f4a...6d5 Trådstarter btw... Anonymkode: 48f4a...6d5
Gjest Sugemerke Skrevet 10. november 2016 #6 Skrevet 10. november 2016 Sjekk aktivitetslogg på din side.
AnonymBruker Skrevet 10. november 2016 #7 Skrevet 10. november 2016 TS: ingenting live sendt på aktivitetsloggen min. Så bra men samtidig så rart! Jeg kunne tydelig se at jeg filmet meg selv og at det blinket på "sending live" men da har det sannsynligvis ikke vart lenge nok til å bli sendt. Utrolig letta!!! 😁😝🤘 Anonymkode: 48f4a...6d5
Gruselgrafs Skrevet 10. november 2016 #8 Skrevet 10. november 2016 22 timer siden, Gruselgrafs skrev: Haha...glad jeg ikke har webkamera. På laptopper bruker jeg å tape over kameralinsa så er jeg iallefall sikker på at jeg ikke kringkaster mitt stygge tryne utover nettet Oops ser nå at det var med telefonen Den er alltid frakoblet nettet, bruker den bare til å ringe og sende meldinger med, og ta noen snapshots nå og da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå