AnonymBruker Skrevet 9. november 2016 #1 Skrevet 9. november 2016 Har ikke noe julepynt til å henge på treet så tenkte at jeg skal bestille noe på nettet. Ser også etter annen julepynt Ønsker tips til nettsider, helst ikke så dyre. Anonymkode: a1fc8...a9c
meningsløs Skrevet 9. november 2016 #2 Skrevet 9. november 2016 Jeg handlet julepynten min på jotex.no i fjor, og ellos.no i år:) Rimelig og fin pynt! I tillegg så har jo disse sidene rabatter hele tiden! Utenom det har jeg også handlet en del julepynt på ebay! H&M home har også mye fint
Honey Dew Skrevet 10. november 2016 #3 Skrevet 10. november 2016 Klingel har mye fantastisk juletrepynt http://www.klingel.no/SearchDisplay?searchTerm=juletrepynt&storeId=100028&catalogId=1000100000&langId=61&beginIndex=0&sType=SimpleSearch&resultCatEntryType=2&showResultsPage=true&searchSource=Q&pageView=&categoryId=
Fru Uperfekt Skrevet 10. november 2016 #4 Skrevet 10. november 2016 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Har ikke noe julepynt til å henge på treet så tenkte at jeg skal bestille noe på nettet. Ser også etter annen julepynt Ønsker tips til nettsider, helst ikke så dyre. Anonymkode: a1fc8...a9c Wish
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå