Pusungen Skrevet 9. november 2016 #1 Skrevet 9. november 2016 Jeg prøver å selge noen bunader og hverdagsstakker. Men det virker trått nå. Vil ikke folk kjøpe slike plagg før nærmere 17.mai?
PaperFlower Skrevet 9. november 2016 #2 Skrevet 9. november 2016 Hadde jeg aktivt vært på utkikk etter bunad tror jeg ikke at jeg hadde brydd meg, men det er sikkert mange som ikke tenker så langt frem i tid og lever litt mer "i nuet", og tar bunadskjøping senere. Kan det hende du har satt prisen litt for høyt opp, og at det er derfor folk ikke er interesserte?
Purple Basil Skrevet 9. november 2016 #3 Skrevet 9. november 2016 Hva slags bunader er det? Jeg har lyst på bunad, men må prioritere julegaver og andre utgifter i forbindelse med jul akkurat nå. 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2016 #4 Skrevet 9. november 2016 Jeg prøvde å selge bunaden min på høsten uten noen respons. La den ut på nytt i slutten av april året etterpå. Da fikk jeg flere henvendleser og fikk solgt den. De som skal ha nyesydde bunader til 17. Mai og konfirmasjon på våren syr og jobber med bunadene nå. Mens de som er ute i siste liten og finner ut at de skal kjøpe kjøper på våreparten. Før jul bruker folk pengene sine på andre ting enn bunad. Anonymkode: bdb4e...a91
Pusungen Skrevet 9. november 2016 Forfatter #5 Skrevet 9. november 2016 Takk. Da legger jeg de ut på nyåret. Beltestakk, Øst-telemark, stakk og liv og stakk og liv til barn. Satt plutselig med voldsomt mye bunader
Pusungen Skrevet 9. november 2016 Forfatter #6 Skrevet 9. november 2016 2 timer siden, PaperFlower skrev: Hadde jeg aktivt vært på utkikk etter bunad tror jeg ikke at jeg hadde brydd meg, men det er sikkert mange som ikke tenker så langt frem i tid og lever litt mer "i nuet", og tar bunadskjøping senere. Kan det hende du har satt prisen litt for høyt opp, og at det er derfor folk ikke er interesserte? Godt mulig. Men tror egentlig ikke det. Jeg har og sagt at prisen kan diskuteres. Er med komplett sølv til alle. Beltestakken er det største problemet tror jeg, for den har litt spesielt fargevalg og de fleste vil ha lilla eller rosa. Min er i gyldne jordfarger som det så pent kaltes. Men det er ikke noe problem å ha de hengende over nyttår. ☺️. Var bare jeg som trodde at det var sesong til jul og. 🙈
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå