Gjest Anonymous Skrevet 25. november 2004 #1 Skrevet 25. november 2004 Noen her som har prøvd det? Vuderer sterkt å gjøre det selv, siden jeg har sånne fine ridebukselår som aldri går vekk samme hvor lite jeg spiser eller hvor mye jeg trener...
Nella Skrevet 25. november 2004 #2 Skrevet 25. november 2004 Jeg har prøvd dette og fulgte da "metoden" som går ober 10 ganger. Jeg gjorde det mest fordi jeg har så dårlig blodsirkulasjon og var så mye kald på rompe/lår. Det funka veldig fint. Men til tider gjorde det sinnsykt vondt å ligge på den benken, Er ikke som noen vanlig massasjetime der du kanskje sovner akkurat. Men deilig ettterpå da Ridebukselår kan du sikkert få hjelp med der. Jeg gikk ned 10 cm rundt magen jeg som et pluss. Du kan snakke med de og så kan du jo bare ta noen timer der de bare knar opp ridebukselårene dersom du ikke føler for mere. Da trenger du ikke så mange timer og det blir ikke så dyrt. En annen pluss for meg var at jeg ble kvitt menstruasjonssmertene mine. Alltid vært plaga av store smerter og supervondt. Plutselig forsvant det når fettvevet ble "most" litt
Mamma1 Skrevet 25. november 2004 #3 Skrevet 25. november 2004 Hva koster dette da? Og hvor får man gjort det?
Nella Skrevet 25. november 2004 #4 Skrevet 25. november 2004 Ganske dyrt. Koster 700,- for en time på 45 min. Flere klinikker som har det nå. Tipepr hjemmesia heter shapemassage.no/com der står alle klinikkene ihvertfall og masse info.
Pusen Skrevet 25. november 2004 #5 Skrevet 25. november 2004 Jeg gikk ned 36 cm i alt. Funker som f! Blir som punktforbrenning (som noen sier ikke er mulig...)
Gjest Anonymous Skrevet 26. november 2004 #6 Skrevet 26. november 2004 Da skal jeg garantert gjøre det, det høres jo helt genialt ut!!! Endelig, dette har jeg ventet på. Om det gjør vondt og er dyrt så gjør ikke det noe, det er jo mer irriterende å alltid gå rundt og være misfornøyd. Og sunnere og billigere enn fettsuging...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå