Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Været i Tromsø er varierende. Årets høst var super, snøen kom sent og det er bare litt snø foreløpig. Det blir aldri "Oslo-kaldt" i Tromsø.Dette med mørketiden synes jeg er et overdrevet problem. Lyset i nord er fantastisk flott selv om det ikke er sol. Anbefaler å ta en titt i bloggen til Yngve Olsen Sæbbe.

Tromsø er både dyrt å leie samt eie, i allefall hvis man ønsker å bo sentralt. Vil anbefale å legge ut annonse selv på finn.no eller facebook for det er mange utleier som ikke orker alt maset med å ha egen annonse ute.

Barnehager vet jeg ingenting om, men det er et godt utvalg barnehager i alle bydeler. Hamna er kjent for å være en barnevennlig bydel, men jeg har ikke barn selv så jeg har egentlig ingen aning.

Jeg er ikke fra Tromsø selv, men er tilflyttet fra et annet sted i nordnorge. Synes ikke folk fra Tromsø er spesielt brautende eller vulgære. I Tromsø bor det mennesker fra de fleste steder i Troms, i tillegg til resten av landet. Mye studenter er det også så det er en god miks av mennesker. De fleste er hyggelig, men råtne epler finnes jo overalt.

Anonymkode: 9c991...0d2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...