Gjest Anonymous Skrevet 25. november 2004 #1 Skrevet 25. november 2004 Billigere på nett? Hvor i såfall? Eller er det likegreit å kjøpe på helsekosten?
Elze Skrevet 25. november 2004 #2 Skrevet 25. november 2004 Billigere på helsekosten, tror jeg. Av de prisene jeg har sett på Dr. H i utlandet, er det i hvert fall ikke billigere enn i Norge, men det kommer kanskje an på hvor du hadde tenkt å bestille fra? I Tyskland er det kanskje billig. Cleansing cream koster 98 kroner og ansiktsolje 160 (?) der jeg handler, hvis du trenger en pekepinn. Flere produkter har jeg ikke kjøpt, men det er ikke så dyrt.
Gjest Ethereal Skrevet 25. november 2004 #3 Skrevet 25. november 2004 Helt klart billigere på helsekosten. Jeg tror ikke produktene er noe særlig billigere i Tyskland heller, kanskje eventuelt hvis du allikevel er der, og kan kjøpe på apotek e.l. Jeg liker rensemelken, ansiktstonicen, rosekremen, og rensekremen, men har hittil ikke hatt stor størrelse av dem. Vurderer rosekremen som kuldekrem, det funker den godt som.
Gjest Anonymous Skrevet 25. november 2004 #4 Skrevet 25. november 2004 Takker for svar. Har tenkt å kjøpe et prøvesett, og disse nattampullene. Har noen erfaring med hår og kroppsproduktene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå