AnonymBruker Skrevet 9. november 2016 #1 Skrevet 9. november 2016 Jeg har fått omgangsyken i dag. Føler meg rett og slett dritdårlig! På fredag skal jeg jobbe to vakter, altså dobbel-vakt. Dette er på samme jobb. Problemet er at jeg jobber innenfor helsevesenet og da har vi en 48t regel før vi kan komme på jobb etter omgangssyken. Derfor lurer jeg på hvordan det blir mtp egenmelding. Blir en egenmeldingsdag brukt? Eller to siden jeg har to vakter? Skal jobbe begge to vaktene sammenhengende. Anonymkode: 50e74...72c
Ariam Skrevet 9. november 2016 #2 Skrevet 9. november 2016 Etter min oppfatning blir det 1 arbeidsdag. Ikke 2 vakter. Om du skjønner. Men jeg kan ikke reglene her...
fregnefjeset Skrevet 9. november 2016 #3 Skrevet 9. november 2016 Tror nesten du bare må høre, men går ikke egenmelding på en dag? Det er hvertfall lurest å holde regelen og holde seg hjemme. God bedring!
AnonymBruker Skrevet 9. november 2016 #4 Skrevet 9. november 2016 En egenmelding pr dag. Anonymkode: bb740...a0b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå