showgirl Skrevet 25. november 2004 #1 Skrevet 25. november 2004 Heisan! Sambo har veeeldi sensitiv hud, så han tåler feks ikke sterkt parfymerte deoer, får utslett av de :-? Derfor lurer jeg på om noen har noe å anbefale de med mer sensitiv hud? ?
Gjest Ethereal Skrevet 25. november 2004 #2 Skrevet 25. november 2004 Min samboer bruker deodorant (roll-on) fra Biotherm, som er ganske diskret parfymert, og uten alkohol. Han hadde en stund en fra Clarins, men den påstod han ikke funket. Ellers har du jo helt uparfymerte deoer på apoteket, eller Clinique. Det viktigste, tror jeg, er at deodoranten er uten alkohol, for det er usannsynlig irriterende for huden.
Gjest Anonymous Skrevet 25. november 2004 #3 Skrevet 25. november 2004 Kjæresten min fikk også rød sprukken hud av supermarked-deodoranter. Han sverger til Biotherm og mener det er den beste. Jeg synes også den virker bra på han, han lukter aldri vondt.
showgirl Skrevet 25. november 2004 Forfatter #4 Skrevet 25. november 2004 Skal handle Biotherm til han til helga. Takker for råd :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå