Gå til innhold

Kjønnslepper

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De ytre er jo under klitten. 

Anonymkode: ced82...b20

Men lepper legger seg over når se henger ut . Ja lepper er lenger nede men er litt i vi veien noen ganger 

Endret av Peter007
Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 10.11.2016 den 20.19, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke ts, men hos meg er de synlige når jeg står vanlig oppreist. Og skikkelig cameltoe med klær :fnise: Man må lære seg å like det man har.

Anonymkode: 5d766...c0c

Så lenge det ikke vises på bunadstakken så er det greit :laugh:

• Liker 1
Skrevet
På 9.11.2016 den 20.16, AnonymBruker skrev:

Jeg har store kjønnslepper og jeg husker fortsatt ansiktsuttrykket til kjæresten min da han gikk ned på meg for første gang.. han nærmest jublet, fordi han hadde veldig sansen for store kjønnslepper men hadde ikke opplevd annet enn små og korte før :fnise: Nå kan ikke han snakke for alle menn såklart, men de andre jeg har hatt sex med har sett ut til å sette pris på akkurat det. Men kjæresten min elsker det, vi bruker til og med ofte vaginapumpe for å gjøre de enda større, da blir han helt gæ'ern.

Anonymkode: 5d766...c0c

Er mann selv og gikk nærmest og håpet intenst på at kjæresten min hadde litt kjønnslepper før vi hadde sex første gangen. Gleden stod i taket da det viste seg at hun hadde perfekt størrelse på dem. Akkurat passe til å sutte og suge på. Elsker kjønnslepper! Å se dem lukke seg rundt skaftet mitt når jeg trenger inn i henne gjør meg ekstra kåt.

Anonymkode: 242fd...45d

Gjest HarryDotter
Skrevet
På 10.11.2016 den 22.59, AnonymBruker skrev:

Hos meg også, men aldri fått negative reaksjoner. Tvert imot. Og typen nå elsker å se de "geipe ut" når jeg står på badet eller går rundt naken. 

Anonymkode: b3c8b...a1e

Mmmhmm. Samme er det for meg med kjærsten. Å se det gjør meg varm i kroppen. Nydelig! :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...