AnonymBruker Skrevet 9. november 2016 #1 Skrevet 9. november 2016 Merker dere menn forskjell når dere har sex med kvinner med korte kjønnslepper og kvinner med lange? Anonymkode: 1c66e...51d
AnonymBruker Skrevet 9. november 2016 #3 Skrevet 9. november 2016 Har du TS lange og ønsker deg korte ? Anonymkode: 09b34...361 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2016 #4 Skrevet 9. november 2016 Lange griper mer rundt pikken som et deilig hylster som tar tak Anonymkode: b3c8b...a1e 3
AnonymBruker Skrevet 9. november 2016 #5 Skrevet 9. november 2016 TS her; Har vært redd for at det er noe menn legger merke til på en negativ måte. De er ikke unormalt lange, men er ikke akkurat korte heller. Jeg synes selv at det er veldig synlig når jeg er naken. Så er redd menn synes det er veldig turn-off.. Anonymkode: 1c66e...51d
AnonymBruker Skrevet 9. november 2016 #6 Skrevet 9. november 2016 Spurte min mann, han sa han ikke hadde kjent forskjell, men så hadde ikke han vært med noen som hadde veldig korte eller veldig lange, men som regel noe midt i mellom da. Men han sa også at menn flest er glad i mus uansett hvordan de ser ut Anonymkode: fb872...504 3
AnonymBruker Skrevet 9. november 2016 #7 Skrevet 9. november 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS her; Har vært redd for at det er noe menn legger merke til på en negativ måte. De er ikke unormalt lange, men er ikke akkurat korte heller. Jeg synes selv at det er veldig synlig når jeg er naken. Så er redd menn synes det er veldig turn-off.. Anonymkode: 1c66e...51d Jeg har store kjønnslepper og jeg husker fortsatt ansiktsuttrykket til kjæresten min da han gikk ned på meg for første gang.. han nærmest jublet, fordi han hadde veldig sansen for store kjønnslepper men hadde ikke opplevd annet enn små og korte før Nå kan ikke han snakke for alle menn såklart, men de andre jeg har hatt sex med har sett ut til å sette pris på akkurat det. Men kjæresten min elsker det, vi bruker til og med ofte vaginapumpe for å gjøre de enda større, da blir han helt gæ'ern. Anonymkode: 5d766...c0c 5
Resignert Skrevet 9. november 2016 #8 Skrevet 9. november 2016 Lange, korte eller middels kjønnslepper, det er deilig uansett! Du bør slutte å bekymre deg, og bare nyte sexen! 2
AnonymBruker Skrevet 9. november 2016 #9 Skrevet 9. november 2016 Kan legge til at kjæresten min sier at han kjenner at kjønnsleppene "griper" mer rundt penisen hans og at han elsker følelsen av at de "stryker" på penis når han går inn og ut. Anonymkode: 5d766...c0c 4
AnonymBruker Skrevet 10. november 2016 #10 Skrevet 10. november 2016 23 timer siden, AnonymBruker skrev: TS her; Har vært redd for at det er noe menn legger merke til på en negativ måte. De er ikke unormalt lange, men er ikke akkurat korte heller. Jeg synes selv at det er veldig synlig når jeg er naken. Så er redd menn synes det er veldig turn-off.. Anonymkode: 1c66e...51d Er de synlige når du står og ser deg selv forfra, med bena samlet? Anonymkode: b70f9...ada
AnonymBruker Skrevet 10. november 2016 #11 Skrevet 10. november 2016 Kjæresten min elsker mine små kjønnslepper, men han hadde nok vært like happy om jeg hadde hatt lange kjønnslepper. Anonymkode: 27b0d...b80
AnonymBruker Skrevet 10. november 2016 #12 Skrevet 10. november 2016 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er de synlige når du står og ser deg selv forfra, med bena samlet? Anonymkode: b70f9...ada Jeg er ikke ts, men hos meg er de synlige når jeg står vanlig oppreist. Og skikkelig cameltoe med klær Man må lære seg å like det man har. Anonymkode: 5d766...c0c
AnonymBruker Skrevet 10. november 2016 #13 Skrevet 10. november 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ikke ts, men hos meg er de synlige når jeg står vanlig oppreist Anonymkode: 5d766...c0c Hos meg også, men aldri fått negative reaksjoner. Tvert imot. Og typen nå elsker å se de "geipe ut" når jeg står på badet eller går rundt naken. Anonymkode: b3c8b...a1e
AnonymBruker Skrevet 10. november 2016 #15 Skrevet 10. november 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ikke ts, men hos meg er de synlige når jeg står vanlig oppreist. Og skikkelig cameltoe med klær Man må lære seg å like det man har. Anonymkode: 5d766...c0c Det må man Bare var nysgjerrig. Anonymkode: b70f9...ada
Gjest Ajax Skrevet 10. november 2016 #16 Skrevet 10. november 2016 På 9.11.2016 den 17.59, AnonymBruker skrev: Lange griper mer rundt pikken som et deilig hylster som tar tak Anonymkode: b3c8b...a1e r/lipsthatgrip Du kan takke meg senere 😄
AnonymBruker Skrevet 11. november 2016 #17 Skrevet 11. november 2016 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Er de synlige når du står og ser deg selv forfra, med bena samlet? Anonymkode: b70f9...ada TS: Ja, de er godt synlig. Både de ytre og indre Anonymkode: 1c66e...51d
Peter007 Skrevet 11. november 2016 #18 Skrevet 11. november 2016 En merker forskjell på store leppe små . Det er først og fremst de indre en merker det på når kuken penetrerer naturlig nok . En merker de større lepper legger seg rundt og en får bedre kontakt. Har erfaring med begge typer. Når det er trangt vil det være lettere med små lepper å komme inn. De blir ikke I veien . Ved oralsex er små lepper best . En ser rett hjem I tilegg . Finner lettere klitten.
AnonymBruker Skrevet 11. november 2016 #19 Skrevet 11. november 2016 På 11/9/2016 den 16.33, AnonymBruker skrev: Merker dere menn forskjell når dere har sex med kvinner med korte kjønnslepper og kvinner med lange? Anonymkode: 1c66e...51d Bare nå jeg slikker. Under samleiet har det ingen betydning. Anonymkode: df385...607
AnonymBruker Skrevet 11. november 2016 #20 Skrevet 11. november 2016 6 timer siden, Peter007 skrev: En merker forskjell på store leppe små . Det er først og fremst de indre en merker det på når kuken penetrerer naturlig nok . En merker de større lepper legger seg rundt og en får bedre kontakt. Har erfaring med begge typer. Når det er trangt vil det være lettere med små lepper å komme inn. De blir ikke I veien . Ved oralsex er små lepper best . En ser rett hjem I tilegg . Finner lettere klitten. De ytre er jo under klitten. Anonymkode: ced82...b20
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå