Gjest Eugene Onegin Skrevet 9. november 2016 #1 Del Skrevet 9. november 2016 (endret) http://www.playbuzz.com/gregs/when-will-you-die#half Jeg fikk July 1st, 2024 hdwallpapercorner.com You have 10 years left. Now is the time to plan out how to really enjoy the time you got! Travel around the world, explore new people, accomplish your dreams and most important of all - BE HAPPY. 10 years is plenty of time. Noe som vil si at jeg vil dø som 41 åring Men jeg antar at testen er 2 år gammel siden det er jo 8 år og ikke 10 år. Endret 9. november 2016 av The Archbishop Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skelly Skrevet 9. november 2016 #2 Del Skrevet 9. november 2016 (endret) "Tomorrow".. XD ooook. Endret 9. november 2016 av Skelly Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ajax Skrevet 9. november 2016 #3 Del Skrevet 9. november 2016 Jeg blir 68! Hvertfall 20år mer enn forventet 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 9. november 2016 #4 Del Skrevet 9. november 2016 68 da har jeg en del år igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hold the door Skrevet 9. november 2016 #5 Del Skrevet 9. november 2016 (endret) - Endret 12. mai 2017 av Hold the door Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 9. november 2016 #6 Del Skrevet 9. november 2016 27 minutter siden, The Archbishop skrev: http://www.playbuzz.com/gregs/when-will-you-die#half Jeg fikk July 1st, 2024 hdwallpapercorner.com You have 10 years left. Now is the time to plan out how to really enjoy the time you got! Travel around the world, explore new people, accomplish your dreams and most important of all - BE HAPPY. 10 years is plenty of time. Samme resultat her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2016 #7 Del Skrevet 9. november 2016 You will die in 5 years minus 1 day. Anonymkode: d7bad...d3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2016 #8 Del Skrevet 9. november 2016 "Tomorrow" Anonymkode: c9263...4e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 9. november 2016 #9 Del Skrevet 9. november 2016 In 4 years and 364 days. (Det er lenge... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2016 #10 Del Skrevet 9. november 2016 Tomorrow! Hurry up and get your business in order, seems like you don't have much time left. Gather your friends and family, have a great night out, do something you never thought you'd dare to do, and prepare yourself to meet your maker. Don't be upset, it was great while it lasted. Do you accept your fate? Think you deserve to live longer? Tell us in the comments! (And let us know if we were wrong and you actually survived to comment another day!) Anonymkode: 92d75...b9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet 9. november 2016 #11 Del Skrevet 9. november 2016 Kan vel ikke klage på denne At the age of 97! You will live a full, healthy life, full of love, laughter, family and friends. You will accomplish a lot in your time on this earth, and you will be sadly missed by those who love you. You couldn't have picked a better timing to go. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chouette Skrevet 9. november 2016 #12 Del Skrevet 9. november 2016 Blir også 68. Hvorfor akkurat 68? Ville det drepe dem å skrive 70 liksom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå