AnonymBruker Skrevet 9. november 2016 #1 Skrevet 9. november 2016 http://www.dagbladet.no/kultur/hvis-du-vil-ligge-med-en-kvinne-betrakt-henne-som-et-menneske/64047631#_ga=1.95671322.767749738.1478702368 Anonymkode: 0c2cb...d7c
Gjest Herr Heftig Skrevet 9. november 2016 #2 Skrevet 9. november 2016 Jeg skjønte ikke noe av dette.
Cronosgjesten Skrevet 9. november 2016 #3 Skrevet 9. november 2016 Det funker jo tydeligvis å være forvirret homo 😂 Men bortsett fra det, skjønner jeg ikke hva han vil. Jeg har alltid betraktet kvinner som mennesker, men har ikke hatt spesielt mye flaks på sjekkemarkedet likevel. 4
Resignert Skrevet 9. november 2016 #4 Skrevet 9. november 2016 Ble mere forvirret enn opplyst av det avisinnlegget der....... 2
Gjest Fox Mulder Skrevet 9. november 2016 #5 Skrevet 9. november 2016 4 timer siden, Herr Heftig skrev: Jeg skjønte ikke noe av dette. Me 2
AnonymBruker Skrevet 10. november 2016 #6 Skrevet 10. november 2016 Man kommer i alle fall mye lengre ved å betrakte kvinner som mennesker enn som kun sex-objekt. Men det må likevel en god del mer til for at du skal bli attraktiv for dagens kvinner. Anonymkode: e8afc...943
Stiigen Skrevet 10. november 2016 #7 Skrevet 10. november 2016 Mesteparten av det avisinnlegget er jo bare artikkelforfatteren som skryter over hvor mange damer som har lyst å ligge med ham. Han beskriver en situasjon som de fleste menn aldri har, eller kommer til å oppleve; damer som tar initativ til sex/intimitet. OG det skjer ikke bare engang, men han beskriver i hvert fall 3-4 episoder hvor det har skjedd med ham selv. Innlegget er et veldig dårlig maskert "skryteinnlegg" som tilbyr en moral som er "behandle damer som mennesker" uten at han i en eneste paragraf tilbyr noen oppskrift på dette, eller sier noe om hvordan alle oss andre menn som ikke behandler damer som mennesker egentlig behandler dem.....vissvas. 3
AnonymBruker Skrevet 10. november 2016 #8 Skrevet 10. november 2016 Virker ut som den type fyr som har fått alt i henda av mamma og pappa, for så å skryte over hvor flink han er. En illusjon av at han selv har kontroll over sin suksess, at det ikke bare er et resultat av omstendighetene rundt han. Anonymkode: 3e690...fde 2
draug 75 Skrevet 14. november 2016 #9 Skrevet 14. november 2016 Jeg... Synes fyren virker ekkel. Han slår seg sjøl ihjel med skrytet og utleveringa av "erobringene" sine. Det er lite som minner om betrakt som mennesker der. En gentleman ville ikke utlevert sine erobringer slik (heller ikke ventet seg sex i bytte med en drink). Men i grunnen er jeg lite imponert. Hvis det han forteller om er alt han har ligget med, da er det ikke noe å skrive i avisa om. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå