AnonymBruker Skrevet 9. november 2016 #1 Del Skrevet 9. november 2016 Jeg har lyst å jobbe/bidra med frivillig arbeid i et annet land, men kun for en kort periode. Ønsker gjerne å bidra et sted jeg kan reise tilbake til flere ganger, men av kortere varighet hver gang. Jeg har dessverre ikke mulighet for lange opphold. Altså maks 4 uker. Jeg er utdannet sykepleier (nyutdannet), så det finnes nok masse der ute. Men jeg ønsker ikke å bidra som sykepleier med mindre jeg vet at jeg kan mestre oppgavene. Ulike land har jo ulike tanker om hva en sykepleier skal kunne utføre. I tillegg vil jeg nok ikke føle meg komfortabel med for kompliserte oppgaver pga. mulig språkproblem (vil ikke at språket skal bidra til at jeg gjør fatale feil). Altså så vil gjerne ikke det å være frivillig på sykehus være tingen for meg. Men jeg vil gjerne hjelpe mennesker. Har dere noen forslag? Noen som har reist som frivillig før? Fortell gjerne litt om hvor, hva, selve opplevelsen osv. Ønsker gjerne tips til land også. Anonymkode: 70bcf...eca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2016 #2 Del Skrevet 9. november 2016 Jeg sier bare en ting MRSA!!! Skal du reise i korte perioder og tenker å jobbe hjemme som sykepleier får du et problem. Anonymkode: 00551...161 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå