Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når har Trump sagt direkte at han vil ha USA ut av NATO? I mine øyne så er disse uttalelsene fullstendig krisemaksimert og tatt ut av sammenheng. Han har gjort et poeng ut av at alle land må bidra til å holde avtalen om å betale 2% BNP til forsvar - ikke engang Norge overholder dette målet selv om vi burde ha økonomi til det. Forsvar virker ikke å være prioritert i Europa. 

I en tale senest 27. september sa han: "I'm all for NATO"

Anonymkode: 2c9d1...8a4

Det er det han vil, og hvis ikke europa bidrar så er det slutt på NATO. Spørs om europerere vil bidra da... 

Om vi da skal ha NATO, så må vi selv også gjøre noe med det. 

Anonymkode: e50fc...f94

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er det han vil, og hvis ikke europa bidrar så er det slutt på NATO. Spørs om europerere vil bidra da... 

Vi får håpe Europa bidrar. Om Europa ikke bidrar på dette så har Europa skylden for at vi ikke har forsvar. 

• Liker 4
Skrevet
7 timer siden, Aegon Targaryen skrev:

BREAKING NEWS

Det er erklært at tredje verdenskrig vil bryte ut klokken 12:32 den 2 August 2021 

Hvor får du det fra?

Skrevet
8 timer siden, Grovmel skrev:

Problemet med trump er at han kan forandre tankegang meget fort. Hans kabin er pakket med etablerte republikanere og noen fra bush sitt team. Så gudene vet hva som vil skje når disse har både høyesterett, senatet og presidenten.

Yeah right.. Nå burde vi være glad for at Clinton ikke ble president iallfall, da hadde vi havnet i konflikt ganske fort...

Som sagt, 3 verdenskrig ble avlyst. Trump sier mye dumt, men han er også en ganske smart mann. Han vil ha fred, Clinton kunne ført til 3 verdenskrig med de dumme idène hennes... 

Trump er psykopat, det er ikke Clinton, MEN Clinton er farlig. 

Jeg mener ikke at jeg syntes det er BRA han er president, men det er bedre med Trump enn Clinton. Vi får bare vente å se. 

• Liker 2
Gjest Catalina Culès
Skrevet

I følge Nostradamus startet 3 verdenskrig i 2010..........:rolleyes:

Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du en link til en tale eller intervju hvor han sier at det er dette han vil? Dette med at Europa skal bidra er greit, det har jeg sett at han mener, men jeg har ikke sett han si at han ønsker å trekke USA ut av NATO.

Anonymkode: 2c9d1...8a4

• Liker 1
Gjest Eugene Onegin
Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor får du det fra?

Fra luften

Samme sted som den paranoide sykdom folk lider av

Gjest Eugene Onegin
Skrevet

Om vi regner Syvårskrigen ( 1754\1756-1763 ) som en verdenskrig. Så skjedde tredje verdenskrig mellom 1939 og 1945.

Syvårskrigen var den første krig som var en ekte global krig men den ble bare utkjempet mellom Europeiske land. 

Så på en måte kan vi si at fjerde verdenskrig kan komme. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor gidder du å gi klikk til nettaviser, som skriver slikt piss som dette?

Anonymkode: 587a2...516

Er det ikke dette vi diskuterer da? ;)

Dessuten har det sammenheng med hva jeg skrev, som du ser.

Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner, personangrep og svar til disse.

Alice i Eventyrland, mod

Skrevet

det er så mangen med forskjellige meininger, jaja ikkje meir å gjøre enn å vente å se men eg er lifredd for at noreg kommar til å bli involvert vist det skjer

Skrevet
5 timer siden, Virilja skrev:

Er det ikke dette vi diskuterer da? ;)

Dessuten har det sammenheng med hva jeg skrev, som du ser.

Du leser på MSN sider............ 

Og du tror på sånne sider??????:vetikke:

Skrevet

Det har seg slik at Russland har hatt lyst til å overta Norge ganske lenge, men hvorfor bidrar vi ikke med økonomien i NATO? 

Om vi ikke vil at Russland skal angripe oss så må vi faktisk gjøre noe med det...

• Liker 1
Skrevet

tror dere at russland kommar til å angripe oss da

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det har seg slik at Russland har hatt lyst til å overta Norge ganske lenge, men hvorfor bidrar vi ikke med økonomien i NATO? 

Om vi ikke vil at Russland skal angripe oss så må vi faktisk gjøre noe med det...

Skrevet
1 minutt siden, Jente 01 skrev:

Jeg tror du skal høre med noen utenfor Kvinneguiden etter hvert, trådstarter. Det er mange her inne nå som sier helt fullstendig gale ting, som at "Russland har hatt lyst til å overta Norge ganske lenge", men det er jo ikke så lett for deg å vite hva som er sant og hva som ikke er det. Russland og Norge har kanskje ikke det aller beste naboforholdet, men det er selvfølgelig ikke slik at det er fare for at Russland invaderer og overtar Norge. Absolutt ikke. Det er ingen fare som helst for det.

Jeg vet ikke om folk sier sånt fordi de synes det er gøy å skremme deg (det virker slik på en del av svarene i denne tråden) eller fordi de ikke selv vet helt hvordan ting henger sammen, men det er uansett uheldig at du sitter her og hører alt mulig rart. Det er viktig å være kritisk til det du hører fra ukjente folk på et nettforum som dette, du må ikke stole blindt på alt du leser i en tråd som denne. Du må huske på det at de som ikke tror det kommer til å skje noe farlig, de skriver ikke så ofte eller mye om det. Det er de som er redde, eller som ønsker å skremme deg, som er mest ivrige på å skrive her. Men du får ikke noe inntrykk av hvem som sier hva, så du vet ikke hvem du skal stole på.

Hvis du er bekymret og redd ville jeg derfor snakket med en du kjenner som du vet at følger godt med og kan svare deg skikkelig. Enten det er en forelder, en lærer, en familievenn eller noe annet. Det er bedre enn å spørre på et nettforum der de som svarer er anonyme og kan si akkurat hva de vil. For jeg lover at du vil bli mindre redd, ikke mer, hvis du får høre en god og realistisk gjennomgang av dett :)

Anonymkode: e0125...f74

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror du skal høre med noen utenfor Kvinneguiden etter hvert, trådstarter. Det er mange her inne nå som sier helt fullstendig gale ting, som at "Russland har hatt lyst til å overta Norge ganske lenge", men det er jo ikke så lett for deg å vite hva som er sant og hva som ikke er det. Russland og Norge har kanskje ikke det aller beste naboforholdet, men det er selvfølgelig ikke slik at det er fare for at Russland invaderer og overtar Norge. Absolutt ikke. Det er ingen fare som helst for det.

Jeg vet ikke om folk sier sånt fordi de synes det er gøy å skremme deg (det virker slik på en del av svarene i denne tråden) eller fordi de ikke selv vet helt hvordan ting henger sammen, men det er uansett uheldig at du sitter her og hører alt mulig rart. Det er viktig å være kritisk til det du hører fra ukjente folk på et nettforum som dette, du må ikke stole blindt på alt du leser i en tråd som denne. Du må huske på det at de som ikke tror det kommer til å skje noe farlig, de skriver ikke så ofte eller mye om det. Det er de som er redde, eller som ønsker å skremme deg, som er mest ivrige på å skrive her. Men du får ikke noe inntrykk av hvem som sier hva, så du vet ikke hvem du skal stole på.

Hvis du er bekymret og redd ville jeg derfor snakket med en du kjenner som du vet at følger godt med og kan svare deg skikkelig. Enten det er en forelder, en lærer, en familievenn eller noe annet. Det er bedre enn å spørre på et nettforum der de som svarer er anonyme og kan si akkurat hva de vil. For jeg lover at du vil bli mindre redd, ikke mer, hvis du får høre en god og realistisk gjennomgang av dett :)

Anonymkode: e0125...f74

Hva får deg til å tro at Russland ikke kan finne på å prøve å overta Norge? De har hatt lyst på det lenge pga fisk, olje osv

• Liker 1
Skrevet
16 minutter siden, Jente 01 skrev:

Ikke med det første, men vi må bare bidra i NATO. Vi skal ikke stole helt på Trump heller. 

Men Russland kan invandere. Men kanskje ikke nå. Vi får bare håpe på at det ikke skjer. Og at russiske bombefly holder seg langt unna norge. 

Skrevet
På 9.11.2016 den 9.55, Jente 01 skrev:

vist tredje verdenskrig startar kommar noreg til å vere innblanda da??

Som medlem av NATO vil Norge delta i en eventuell krig, men den krigen vil sannsynligvis ikke foregå i Norge. Trump ønsker ikke krig, og han ønsker også et godt forhold til Russland, som sannsynligvis er den største faren for krig i Norge. Etter som både Norge og USA er medlemmer av NATO, vil vi også trekke fordeler av et godt samarbeid mellom USA og Russland. Trump kommer heller ikke til å trekke USA ut av NATO, han ønsker bare at de europeiske landene skal spytte inn mer penger. Det er ingenting å bekymre seg for :)

Anonymkode: 15db9...5bc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...