Jente 01 Skrevet 9. november 2016 Forfatter #41 Skrevet 9. november 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Putins nye Satan-rakett kan utslette et helt land Fortsett å prøv å overbevise deg selv om det. Er du klar over at russerene om de ville kunne utslettet hele Norge med ett tastetrykk. Og med mafiavirksomheten som foregår i Russland, der statsmakter, dommere og alt er gjennomkorrupt så tror du det er trygt? Anonymkode: c918c...a09 vil hlst ikkje høre om noko som gjør meg redd men tror du at russlaand eller usa kommar til å gjøre det??
jabx Skrevet 9. november 2016 #42 Skrevet 9. november 2016 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Putins nye Satan-rakett kan utslette et helt land Fortsett å prøv å overbevise deg selv om det. Er du klar over at russerene om de ville kunne utslettet hele Norge med ett tastetrykk. Og med mafiavirksomheten som foregår i Russland, der statsmakter, dommere og alt er gjennomkorrupt så tror du det er trygt? Anonymkode: c918c...a09 Hvis det er noe "positivt" så er det at Trump er i lomma på Putin. De er gode venner og samarbeidspartnere. Så det blir antakelig langt mer fredelig mellom de to statene, og mindre sannsynlig med åpen krig. På den annen side kan Russland gjøre nærmest som de vil, så hvis de ønsker å invadere Norge er det ikke sikkert Trump-USA gidder å gjøre så mye. 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2016 #43 Skrevet 9. november 2016 2 minutter siden, jabx skrev: Hvis det er noe "positivt" så er det at Trump er i lomma på Putin. De er gode venner og samarbeidspartnere. Så det blir antakelig langt mer fredelig mellom de to statene, og mindre sannsynlig med åpen krig. På den annen side kan Russland gjøre nærmest som de vil, så hvis de ønsker å invadere Norge er det ikke sikkert Trump-USA gidder å gjøre så mye. Norge har sagt at de vil øke forsvarsbudsjettet og gi mer penger for å delta i NATO. Verre med de landene som ikke har noe penger og ikke har såpass bra sammarbeid med USA. Anonymkode: c918c...a09
Skywalker Skrevet 9. november 2016 #44 Skrevet 9. november 2016 Til TS: Er du redd, ikke spør på KG. Men det har du nok allerede oppdaget. Personlig tror jeg du kan ta ting helt med ro. Det skjer mye rundt i verden nå, det er riktig. Men tenk på at norsk media elsker å publisere "katastrofeartikler". Alt er farlig. Selv litt for mye smør på brødskiva.
Jente 01 Skrevet 9. november 2016 Forfatter #45 Skrevet 9. november 2016 så eg har ingenting for å vere redd for
Jente 01 Skrevet 9. november 2016 Forfatter #46 Skrevet 9. november 2016 så det kommer ikkje til å sje noko som eg kommar til å merke??
AnonymBruker Skrevet 9. november 2016 #47 Skrevet 9. november 2016 42 minutter siden, Jente 01 skrev: så det kommer ikkje til å sje noko som eg kommar til å merke?? Nei. Det vil bli noen politiske endringer i USA og noen forskyvninger i internasjonal storpolitikk, men som en vanlig ung jente i Norge vil du ikke merke noen forskjell i hverdagen. Anonymkode: e0125...f74 1
Purple Basil Skrevet 9. november 2016 #48 Skrevet 9. november 2016 3. verdenskrig ble avlyst i natt. 5
Grovmel Skrevet 9. november 2016 #49 Skrevet 9. november 2016 Med trump er det ingen som vet. Han er der kun for seg selv, egoet er enormt hoss den mannen. Så han kommer til å slå på brystkassen hvis noen sier han i mot. Hvis det er Putin, som også liker å slå seg på brystkassen, hvem vet. Tviler på at norge gidder å være med på den krigen uten videre.
AnonymBruker Skrevet 9. november 2016 #50 Skrevet 9. november 2016 32 minutter siden, Grovmel skrev: Tviler på at norge gidder å være med på den krigen uten videre. Det er søtt at du tror Norge har noe valg. Norge gjør det USA sier vi skal gjøre. Anonymkode: 6fb71...f22
Grovmel Skrevet 9. november 2016 #51 Skrevet 9. november 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er søtt at du tror Norge har noe valg. Norge gjør det USA sier vi skal gjøre. Anonymkode: 6fb71...f22 Med trump er det ikke sikkert, siden han sier han nødvendigvis ikke hjelper oss. Vi dilter etter usa pg av deres militære støtte.
Gjest Black Amethyst Skrevet 9. november 2016 #52 Skrevet 9. november 2016 5 timer siden, Loki Laufeyson skrev:
ops2 Skrevet 9. november 2016 #54 Skrevet 9. november 2016 (endret) 4 timer siden, Jente 01 skrev: så det kommer ikkje til å sje noko som eg kommar til å merke?? Ok, dette er talen han holdt, jeg kjørte de vesentligste delene gjennom en oversetter: Jeg har nettopp mottatt en telefon fra utenriksminister Clinton. Hun gratulerte oss med seieren, og jeg gratulerte henne og hennes familie med en veldig, veldig tøff valgkamp. Hillary har jobbet veldig lenge og veldig hardt over lang tid, og vi skylder henne en stor takk for det hun har gjort for landet. Jeg mener helt oppriktig, nå er det tid for Amerika til å lege sårene etter valgkampen. Til alle republikanere, demokrater og uavhengige, jeg sier: Nå må vi stå sammen som en forenet nasjon. Nå er tiden inne. Jeg vil gi mitt løfte til hver eneste en av dere; til hver eneste innbygger i landet vårt, at jeg vil være president for alle amerikanere, og dette er så viktig for meg. For de som har valgt å ikke støtte meg i det siste, jeg rekker ut en hånd til deg for din veiledning og hjelp, slik at vi kan jobbe sammen i dette flotte landet. Helt fra starten sa jeg at dette ikke var en valgkampanje, men snarere en fantastisk og stor bevegelse, skapt av millioner hardt arbeidende menn og kvinner som elsker sitt land, og som ønsker en bedre, lysere fremtid for seg selv og sin familie. Det er en bevegelse bestående av amerikanere fra alle raser, religioner, bakgrunner, og tro, som ønsker og forventer at våre myndigheter skal tjene mennesker -- og tjene mennesker vil myndighetene gjøre igjen. Målet er å jobbe sammen på den presserende oppgaven med gjenoppbygging av vår nasjon og fornyelsen av den amerikanske drømmen. Jeg har brukt hele livet mitt i forretninger, jeg ser på uutnyttet potensial i prosjekter og i mennesker over hele verden. Jeg har blitt så godt kjent med landet vårt, dets enorme potensial. Det kommer til å bli en stor framtid. Hver eneste amerikaner vil få muligheten til å virkeliggjøre sitt fulle potensial. De som har følt seg glemt og tilsidesatt, vil nå bli hørt. Vi kommer til å løse boligproblemene i byene og bygge opp igjen våre veier, broer, tunneler, flyplasser, skoler og sykehus. Vi kommer til å gjenoppbygge vår infrastruktur. Og vi vil skape arbeidsplasser for millioner med dette arbeidet. Vi vil også til slutt ta vare på våre flotte veteraner som har vært så lojale, og jeg har blitt kjent med så mange i løpet av denne 18-måneders kampanjen. Den tiden jeg har tilbrakt med dem har vært blant mine største opplevelser. Våre veteraner er fantastiske mennesker. Vi vil ta fatt på et prosjekt med nasjonal vekst og fornyelse. Jeg vil utnytte de kreative talentene i vårt folk, og vi vil kalle på de beste og smarteste for å utnytte sitt enorme talent til fordel for alle. Det kommer til å skje. Vi har en stor økonomisk plan. Vi vil doble vår vekst og få den sterkeste økonomien, i verden. Og vi vil virke sammen med alle andre nasjoner som ønsker å samarbeide med oss. Vi vil ha gode relasjoner. Vi forventer å ha gode relasjoner. Ingen drøm er for stor, ingen utfordring er for stor. Ikke noe vi ønsker for fremtiden er utenfor vår rekkevidde. Amerika vil ikke lenger nøye seg med noe mindre enn det beste. Vi må ta tilbake vårt lands skjebne, og drømme stort og modig og dristig. Vi er nødt til å gjøre det. Vi kommer til å ha håp og drømmer, om gode ting og å lykkes, slik vi gjorde før. Jeg ønsker å fortelle verden at selv om vi vil alltid sette Amerikas interesser først, vil vi behandle alle rettferdig og med respekt. Alle mennesker og alle andre nasjoner. Vi vil søke en felles plattform, ikke fiendtlighet; samarbeid, ikke konflikt. Endret 9. november 2016 av ops2 2
AnonymBruker Skrevet 9. november 2016 #55 Skrevet 9. november 2016 Det blir ikke krig. Russland er glad for at Trump ble president, han vil unngå krig og ha fred. Clinton sine idèr ville ført til 3. Verdenskrig. Det er ikke mye positivt med Trump heller, men det blir ikke krig nå, om det hadde blitt så hadde det ikke hatt noe med oss å gjøre dersom USA skal ut av NATO. Og siden han vil ha USA av NATO, så blir ikke vi innblandet. Men om det blir krigni eurpoa (som er liten sannsynlighet) så har vi ikke USA som forsvarer oss. For Europerere har brukt veldig lite av pengene sine i NATO. Det resgerer Trump på. Så vi skulle vært flinkere vi også. Anonymkode: e50fc...f94 3
Citpensacola Skrevet 9. november 2016 #56 Skrevet 9. november 2016 Ingen av stormaktene ville tjent på en verdenskrig, og ingen av dem er i nærheten av å ønske den. Slapp av.
Grovmel Skrevet 10. november 2016 #57 Skrevet 10. november 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det blir ikke krig. Russland er glad for at Trump ble president, han vil unngå krig og ha fred. Clinton sine idèr ville ført til 3. Verdenskrig. Det er ikke mye positivt med Trump heller, men det blir ikke krig nå, om det hadde blitt så hadde det ikke hatt noe med oss å gjøre dersom USA skal ut av NATO. Og siden han vil ha USA av NATO, så blir ikke vi innblandet. Men om det blir krigni eurpoa (som er liten sannsynlighet) så har vi ikke USA som forsvarer oss. For Europerere har brukt veldig lite av pengene sine i NATO. Det resgerer Trump på. Så vi skulle vært flinkere vi også. Anonymkode: e50fc...f94 Problemet med trump er at han kan forandre tankegang meget fort. Hans kabin er pakket med etablerte republikanere og noen fra bush sitt team. Så gudene vet hva som vil skje når disse har både høyesterett, senatet og presidenten.
AnonymBruker Skrevet 10. november 2016 #58 Skrevet 10. november 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Slik snakker du med barna om Trump-seieren Det er bemerkelsesverdig hvordan propaganda setter seg i hodet på barn. Anonymkode: e09d2...e7f Jeg er så inni granskauen lei den propagandaen norsk media bedriver. "Slik snakker du med barna om Trump", for du har ikke gjort NOE annet enn å proppe hodene deres fulle om hvor fæl og ond han er, sånn kan du trøste de stakkars barna du har hjernevasket, og nå er de livredde for at det skal bli kriger og bare ondskap i verden, imens Hillary er engelen som hadde gjort verden til et lykkelig, fredelig paradis... Ikke før nå har jeg blitt så klar over hvor mye propaganda og hjernevasking norsk media driver med, og hvor lite nøytrale de egentlig er. Det er mer skremmende, enn at hårdotten Trump vant valget. Anonymkode: 16894...29c 6
Gjest Eugene Onegin Skrevet 10. november 2016 #59 Skrevet 10. november 2016 BREAKING NEWS Det er erklært at tredje verdenskrig vil bryte ut klokken 12:32 den 2 August 2021
AnonymBruker Skrevet 10. november 2016 #60 Skrevet 10. november 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke mye positivt med Trump heller, men det blir ikke krig nå, om det hadde blitt så hadde det ikke hatt noe med oss å gjøre dersom USA skal ut av NATO. Og siden han vil ha USA av NATO, så blir ikke vi innblandet. Anonymkode: e50fc...f94 Når har Trump sagt direkte at han vil ha USA ut av NATO? I mine øyne så er disse uttalelsene fullstendig krisemaksimert og tatt ut av sammenheng. Han har gjort et poeng ut av at alle land må bidra til å holde avtalen om å betale 2% BNP til forsvar - ikke engang Norge overholder dette målet selv om vi burde ha økonomi til det. Forsvar virker ikke å være prioritert i Europa. I en tale senest 27. september sa han: "I'm all for NATO" Anonymkode: 2c9d1...8a4 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå