Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

nå som trump er president kommar  3verdenskrig til å sje??komma norge til å vere involvert?? eg trengar nokon ord som får meg til å slappe litt av for eg er livreddddddddddddd!!!!!!

Endret av Jente 01
stavefeil
Gjest Eugene Onegin
Skrevet

Paranoia den nye folkesykdommen.

Skrevet
9 minutter siden, Jente 01 skrev:

nå som trump er president kommar  3verdenskrig til å sje??komma norge til å vere involvert?? eg trengar nokon ord som får meg til å slappe litt av for eg er livreddddddddddddd!!!!!!

Ja. Det kommer til å bli verdenskrig. Spør moren og faren din om de har handlet nødproviant og om de har sjekket hvor nærmeste bomberom i deres nærområde ligger. Be prepaired for action! :sarkasme:

Anonymkode: 321be...ed6

• Liker 2
Gjest KlippKlapp
Skrevet

Vi har vel strengt tatt heller unngått å komme nærmere storkrig. Dog tror jeg ikke Clinton heller ville igangsatt noe slikt, selv om hun ville vært litt farligere.

Skrevet

Redd barnas telefonvakter har travle tider i møte, tydeligvis.

Anonymkode: e09d2...e7f

• Liker 2
Gjest Bossa Nova
Skrevet

Ola Grytten sa på TV2-nyhetene at vi må slutte å frykte alt som ikke blir som vi hadde forventet. Han, og andre, påpekte også at Trump vil ha mange dyktige rådgivere.

Jeg tror, etter at sjokket har lagt seg, at Trump kommer til å stoppes fra å ta helt elleville avgjørelser.

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Redd barnas telefonvakter har travle tider i møte, tydeligvis.

Anonymkode: e09d2...e7f

Uff.

Skrevet

Nå som Trump ble valgt et sjansen for det mye mindre. 

• Liker 5
Skrevet

vist tredje verdenskrig startar kommar noreg til å vere innblanda da??

Skrevet
2 minutter siden, Bossa Nova skrev:

Ola Grytten sa på TV2-nyhetene at vi må slutte å frykte alt som ikke blir som vi hadde forventet. Han, og andre, påpekte også at Trump vil ha mange dyktige rådgivere.

Jeg tror, etter at sjokket har lagt seg, at Trump kommer til å stoppes fra å ta helt elleville avgjørelser.

Uff.

håper han blir stoppet

Skrevet
2 minutter siden, debattanten skrev:

Nå som Trump ble valgt et sjansen for det mye mindre. 

Dette. 

Men det nytter ikke å si noe. Folk kommer fortsatt til å tro at Trump vil ha krig og elendighet... :fnise:

Anonymkode: 1b127...118

• Liker 3
Gjest Bossa Nova
Skrevet
3 minutter siden, Jente 01 skrev:

vist tredje verdenskrig startar kommar noreg til å vere innblanda da??

Sannsynligvis ikke. Norge er et ukjent land.

2 minutter siden, Jente 01 skrev:

håper han blir stoppet

Ja, han blir nok det. Dessuten tror jeg at journalister vil lete med lys og lykte etter feil med Trump. Han er heller ikke populær blant store kjendiser. Trump har stort sett eliten imot seg. Folk er på vakt.

Skrevet

Folk er absolutt på vakt.

Anonymkode: 7f68a...31c

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, Bossa Nova skrev:

Sannsynligvis ikke. Norge er et ukjent land.

Ja, han blir nok det. Dessuten tror jeg at journalister vil lete med lys og lykte etter feil med Trump. Han er heller ikke populær blant store kjendiser. Trump har stort sett eliten imot seg. Folk er på vakt.

kva du tror kommar til å sje (kva trump vil gjøre)

Gjest Bossa Nova
Skrevet
3 minutter siden, Jente 01 skrev:

kva du tror kommar til å sje (kva trump vil gjøre)

Mye av det rare han har sagt, klarer han ikke til å få gjort uansett. Fordi det er imot lover. Lover beskytter at han ikke gjør noe alt for galt. 

Han bestemmer ingenting alene. Det er mange som jobber for Trump som vil stoppe han i å gjøre noe galt.

Ikke vær redd, folk passer på :)

Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Det kommer til å bli verdenskrig. Spør moren og faren din om de har handlet nødproviant og om de har sjekket hvor nærmeste bomberom i deres nærområde ligger. Be prepaired for action! :sarkasme:

Det går vel an å svare folk ordentlig?

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan kan man være "prepaired"?

Anonymkode: f2b37...58a

Skrevet

Herregud hvor hjernevasket det norske folket har blitt da gjennom media. Har dere ikke egne meninger? Da er det jo ikke rart dere tror at 3. verdenskrig kommer. 

Hvis jeg ville vært redd for noe så var det isåfall den ustabile Putin med Russland. Trump er jo en snill valp i forhold.

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...