AnonymBruker Skrevet 9. november 2016 #1 Skrevet 9. november 2016 Det sitter bom fast her, og vasken er også helt tett så den må bare opp. Virker ikke som om den har vært åpnet på årevis. Jeg har ikke tilgang til verktøy, så er det noen som har noen tips til hvordan jeg kan få skrudd opp dette? Anonymkode: e998a...468
tdm900 Skrevet 9. november 2016 #2 Skrevet 9. november 2016 Ring rørlegger så du ikke ødelegger noe! Da kan det fort bli dyrere! 1
ekkoet Skrevet 9. november 2016 #3 Skrevet 9. november 2016 Jeg skal ikke gå imot rådet over, men om du skulle gjøre dette selv - er det ikke i plast så du får det av med hendene? Kan du kjøpe verktøy? Regner ellers med du har prøvd med avløpsåpnere uten hell. 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2016 #4 Skrevet 9. november 2016 40 minutter siden, tdm900 skrev: Ring rørlegger så du ikke ødelegger noe! Da kan det fort bli dyrere! Jeg bruker ikke flere hundre kroner på rørlegger for å få renset en vannlås, det har jeg gjort selv siden jeg flyttet hjemmefra da jeg var 15 25 minutter siden, ekkoet skrev: Jeg skal ikke gå imot rådet over, men om du skulle gjøre dette selv - er det ikke i plast så du får det av med hendene? Kan du kjøpe verktøy? Regner ellers med du har prøvd med avløpsåpnere uten hell. Jeg får løs den ene skrudingsen, men resten sitter bom fast, full av støv og fett. Burde sikkert spørre husverten min om han har noe verktøy, hadde bare håpt det kanskje fantes noen kjerringråd Anonymkode: e998a...468 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2016 #5 Skrevet 9. november 2016 Jeg fikk den opp! - TS Anonymkode: e998a...468 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2016 #7 Skrevet 10. november 2016 22 timer siden, Minya skrev: Var den full av dritt? Så utrolig full av dritt, det var absolutt på tide. Glad jeg slapp å spørre husverten også, stakkars gamle mannen skal slippe å rense mine sluker for mine ekkelheter Anonymkode: e998a...468 1
Minya Skrevet 10. november 2016 #8 Skrevet 10. november 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Så utrolig full av dritt, det var absolutt på tide. Glad jeg slapp å spørre husverten også, stakkars gamle mannen skal slippe å rense mine sluker for mine ekkelheter Anonymkode: e998a...468 Mmmm, nam nam Jeg byttet nylig en vannlås fordi den gamle hadde blitt skrudd så hardt fast at da jeg åpnet den siste gangen, hadde den fått en sprekk og begynte å lekke. Kjøp deg en vannpumpetang og ha den klar til neste gang 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2016 #9 Skrevet 10. november 2016 4 timer siden, Minya skrev: Mmmm, nam nam Jeg byttet nylig en vannlås fordi den gamle hadde blitt skrudd så hardt fast at da jeg åpnet den siste gangen, hadde den fått en sprekk og begynte å lekke. Kjøp deg en vannpumpetang og ha den klar til neste gang Ja, folk strammer alt for hardt. Man skal i utgangspunktet ikke bruke verktøy på avløpsdeler. Håndmakt er nok. Anonymkode: 93822...31d
AnonymBruker Skrevet 13. november 2016 #10 Skrevet 13. november 2016 Hahaha https://www.google.no/search?q=rørlegger&client=ms-android-samsung&source=lnms&prmd=imvn&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwi5rIe-0qXQAhUDlCwKHfK5CF8Q_AUIBygB&biw=320&bih=406&dpr=1.5#imgrc=fvLNprbhTjJKhM%3A Anonymkode: 86a32...dc8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå