AnonymBruker Skrevet 9. november 2016 #1 Skrevet 9. november 2016 Hei! Jeg er en jente på 26 år som trener ca. tre ganger i uken, en time per gang. Jeg det eneste målet jeg har er å holde meg i form, men gjerne stramme opp kroppen litt. Jeg har helt normal vekt om det har noe å si. Jeg har trent mye kondisjon før, men vil nå begynt å legge inn 20 minutter styrke når jeg først er på treningssenteret. Spørsmålet er: Er det lurt av meg å trene ca 20. min styrke, for så å trene 40 min kondisjon? Jeg liker veldig godt å kombinere dette og trives med det. Vil gjerne høre med dere som har litt mer erfaring enn meg. Anonymkode: 15c96...cb0
AnonymBruker Skrevet 13. november 2016 #3 Skrevet 13. november 2016 På 9.11.2016 den 14.28, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg er en jente på 26 år som trener ca. tre ganger i uken, en time per gang. Jeg det eneste målet jeg har er å holde meg i form, men gjerne stramme opp kroppen litt. Jeg har helt normal vekt om det har noe å si. Jeg har trent mye kondisjon før, men vil nå begynt å legge inn 20 minutter styrke når jeg først er på treningssenteret. Spørsmålet er: Er det lurt av meg å trene ca 20. min styrke, for så å trene 40 min kondisjon? Jeg liker veldig godt å kombinere dette og trives med det. Vil gjerne høre med dere som har litt mer erfaring enn meg. Anonymkode: 15c96...cb0 Hei, Det går helt fint! Svetter du mye så kan det være mer praktisk å trene styrke før du tar 40 min. på mølla. Men hovedregelen er at du bør trene det du skal bli god på først. Jeg har trua på variasjon, lykke til :-) Anonymkode: a69f8...8b0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå