AnonymBruker Skrevet 9. november 2016 #1 Skrevet 9. november 2016 Tips til hvordan man vasker sminkepungen? Når jeg googler det så får jeg bare opp hvordn man vasker sminkeverktøyene, ikke selve toalettmappa liksom. Jeg har en fra By Malene Birger som jeg er veldig glad i, men som begynner å få litt stygge flekker etter sminke... Anonymkode: 5a9a8...bd4
AnonymBruker Skrevet 9. november 2016 #2 Skrevet 9. november 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Tips til hvordan man vasker sminkepungen? Når jeg googler det så får jeg bare opp hvordn man vasker sminkeverktøyene, ikke selve toalettmappa liksom. Jeg har en fra By Malene Birger som jeg er veldig glad i, men som begynner å få litt stygge flekker etter sminke... Anonymkode: 5a9a8...bd4 Det kommer vel helt an på hva slags stoff den er laget av? Bomull og skinn kan ikke behandles likt. Anonymkode: e6f75...a3f
AnonymBruker Skrevet 9. november 2016 #3 Skrevet 9. november 2016 Hiv den i vaskemaskinen om det går, vask den med en klut hvis det går, send den til rens hvis det går. Hvis ikke, kast den i søpla og kjøp en som kan vaskes Anonymkode: 924e1...720 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå