Gå til innhold

Abstinens-telletråden (med likere, på oppfordring)

Dr. A. Kula

Anbefalte innlegg

5 timer siden, Dr. A. Kula skrev:

Det er hyggelig du er med, men denne er desverre underkjent. Gjeldende telling har ikke oppnådd antall likes som kreves for å telle videre. I denne tråden økes antall likes for hvert 20ende tall, og på 67 må 20 likes være avgitt før man teller videre. Hadde du også glemt det @An0nymBruker? @Yamina, sier du gjorde feil, kan du desverre ikke prøve på nytt på dette tallet, men er selvsagt hjertelig velkommen til å være med videre på neste tall.

Her er innlegget(#548 - @Loki Laufeyson) som fortsatt gjelder og som trenger noen likes til

Hei :)

Jeg husker ikke om jeg så hvor mange likes det var på innlegg nr 548 når Yamina telte videre. @Yamina husker du hvor mange likes det var på det innlegget som du siterte når du telte videre?

Kanskje noen har fjernet noen likes etter at Yamina telte videre, Dr. A. Kula?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, An0nymBruker skrev:

Jeg husker ikke om jeg så hvor mange likes det var på innlegg nr 548 når Yamina telte videre. @Yamina husker du hvor mange likes det var på det innlegget som du siterte når du telte videre?

Det var ca 10 likes på #548 når det ble talt videre, så det var ganske opplagt at det ble telt videre med basis i 10 likes. Det er det jo gjort før også, så det skjer. Lett å blande med den andre telletråden. Så tror nok ikke 10 stk hadde trukket sin laik. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Dr. A. Kula skrev:

Det var ca 10 likes på #548 når det ble talt videre, så det var ganske opplagt at det ble telt videre med basis i 10 likes. Det er det jo gjort før også, så det skjer. Lett å blande med den andre telletråden. Så tror nok ikke 10 stk hadde trukket sin laik. 

Ok :) Takk for oppklaringen  :blomst:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, An0nymBruker skrev:

Det er godt noen andre har oversikten og fungerer som tellepoliti. Er ikke alle som leser HI like godt og bare slenger seg på :phaedra:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Solopp skrev:

Hehehe den bikkja var funny 😀

Ja, men den vil ikke springe som den pleier å gjøre. Vi har nettopp fått nye smilys på KG. Fra pc finner vi smilyene på smily-tegnet øverst i det innlegget som vi skriver (mens vi skriver).  De som skriver fra telefon kan skrive inn smilyene med koder

Her er noen av kodene (det mellomrommet før det siste kolonet skal ikke skrives)

:link: :link :

:ac: :ac :

:ninuskapus: :ninuskapus :

:edie: :edie :

:frkk: :frkk :

:lillesky2:  :lillesky2 :

:mynona: :mynona :

:yvonne: :yvonne :

:nordvesta: :nordvesta :

:nori: :nori :

:phaedra: :phaedra :

:pinar: :pinar :

:raven: :raven :

:sulosi: :sulosi :

:dany: :dany :

:tekola: :tekola :

NB kodene fungerer ikke med fet skrift. Jeg skrev det bare slik for at det skulle være lettere å se.

Det er innlegg nr 564 som trenger likes nå  :nordvesta:

Endret av An0nymBruker
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...