*Lene* Skrevet 30. november 2004 #21 Skrevet 30. november 2004 Har kun 3 gaver igjen!!!! Første gang i historien dette har skjedd, og det er bare så tilfredstillende deilig
NIKI Skrevet 1. desember 2004 #22 Skrevet 1. desember 2004 Jeg har kjøpt ca halvparten av gavene jeg skal kjøpe. De kjøpte jeg for 1 1/2 uke siden. Har aldri kommet så langt så tidlig. Jeg er vel en av de mange som stort sett kjøper alt i siste stund Men en del har jeg ikke fått handlet fordi jeg ikke vet hva jeg skal kjøpe ennå da... Må gruble litt til, og så må jeg få ønsker fra et par stykker.
Elbereth Skrevet 2. desember 2004 #23 Skrevet 2. desember 2004 Har kjøpt og laget alle som skal sendes. Til ungene har jeg ennå ikke kjøpt, venter på desemberlønna før det gjøres. Må forresten tenke litt mer på hva jeg skal kjøpe til et par av dem...
Anglofil Skrevet 2. desember 2004 #24 Skrevet 2. desember 2004 Jeg har ikke begynt enda, må vente til jeg får penger 15. desember.. MEN jeg vet hva jeg skal kjøpe da Mamma får Ronan Keating cd'en og noe annet dill dall Pappa får bok om Vålerenga eller tøfler.. Bestefar får en bok om krigen etc. Tante1 vet jeg ikke enda :-? Bestevenninna mi får nok en kalender for 2005, pluss noe annet dill dall.. Bestevenninne nr. 2 får nok noe gavekort av ett eller annet slag. Huff, dette kan bli dyrt det.. :-? Mvh Yvonne
Grooo Skrevet 2. desember 2004 #25 Skrevet 2. desember 2004 Jeg har kjøpt noen gaver og er ganske godt i rute med å planlegge hva jeg skal kjøpe til de andre. Har ikke tenkt å stresse med gavekjøp enda, det er jo lenge igjen til jul!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå