Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Alanya i.i.
Skrevet

Igår ble jeg faktisk ferdig med julegavehandelen:) Deilig!!

Hvor langt har dere kommet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jøss.. jeg har ikke begynt ennå. har ikke kjøpt en eneste pakke.

Skrevet

Jeg har kjøpt en pakke, og bestilt gave til mannen. Nå venter jeg bare på lønning så jeg kan fortsette!

Skrevet

hmmm, jeg er like treig hvert år.... Har kjøpt to stk, har åtte igjen...

Skrevet

Er bare så vidt i gang.. Vet heldigvis mye av det jeg skal kjøpe, venter bare på lønna. Dessuten er det koselig å handle når julegatene har åpnet også da! :P

Skrevet

Jeg var ferdig for en ukes tid siden! :)

Dvs, jeg har bestilt endel bøker gjennom sambo (fordi han får 40%), og de har ikke kommet enda. Men 2/3 av alle gavene ligger ferdig innpakket i skapet!

Første året jeg har klart å bli ferdig så tidlig.

Skrevet

For meg er det en del av juletradisjonen å handle gaver. Dermed blir det ikke helt det samme hvis jeg hadde begynt nå.

Dessuten feirer jeg jul på en annen kant av landet, og venter med innkjøpene til jeg er på plass i rett by. Ellers hadde det nok blitt litt mye å dra på på flyet...

Men jeg har faktisk bestillt en gave alt, og det er vel en ny rekord for meg i å være tidlig ute.

VET dere alt nå hva folk ønsker seg til jul altså? Jeg får aldri skikkelige svar på det før langt ut i desember.

Skrevet

Noen få igjen her også. Og så innpakking, da.

Skrevet
Oi, jeg har bare kjøpt en jeg.. :-?

SAmme her.

Gjest GreenSky
Skrevet

Jeg har ikke begynt enda, men jeg har tenkt. Så da sier vi at jeg har gjort halve jobben. :sjarmor: Nå vet jeg nemlig hva jeg skal gi til alle.

Skrevet

har kjøpt noen gaver, og laget noen gaver...men har maaaange igjen!

Skrevet

De gavene som må bestilles fra nett har jeg ordnet. Ellers har jeg ikke begynt. Synes ikke noe om å være ferdig så tidlig, halve julemoroa over før jeg engang har åpnet en luke i kalenderen. Nei, en av mine store julegleder er nettopp å gå på julehandel i desember, med sne og julepyntede gater og tenke på hva slags fine gaver jeg kan gi.

Skrevet
Hva har du laget' date= da? :)

noen smykker, armbånd og drops..

Skrevet

hmm... ikke begynt å tenke en gang jeg.. blir hektisk. skjønner ikke hvorfor jeg aldri lærer?! :oops:

Skrevet

Har en gave igjen. Deilig å være ferdig, ikke minst er lommeboken enig i det. :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...