AnonymBruker Skrevet 9. november 2016 #1 Skrevet 9. november 2016 Jeg sliter litt med å finne ut hva jeg skal bli . Jeg er 24 år og holder på å ta ferdig generell studiekompetanse nå. Jeg ønsker å jobbe med mennesker, f.eks hjelpe vanskeligstilte barn, jobbe på sykehus , fengsel , toller e.l. Men litt usikker på hvilke andre yrker som finnes som kan passe? Jeg ønsker ikke mer enn tre år på skole , etterutdanning om noen år kan gå greit men må kunne jobbe om tre års tid. Ønsker ikke å jobbe med eldre eller psykisk utviklingshemmede. Noen som har tips til yrker? Som kan fortelle litt om det kanskje ? Anonymkode: 27986...945
Gjest 1vy Skrevet 9. november 2016 #2 Skrevet 9. november 2016 (endret) Ut ifra hva du beskriver så er Sosionom den beste utdanningen for deg Vil du jobbe på sykehus, så blir det fort sykepleie... Endret 9. november 2016 av 1vy
AnonymBruker Skrevet 9. november 2016 #3 Skrevet 9. november 2016 Sosionom høres det ut som for meg, da kan du jobbe i barnevernet, i barnehage, på nav, på skoler osv. Det er en bachelor, så kun 3 år Anonymkode: 43dc0...bcc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå