Gå til innhold

Hva er vanlig sex?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva er det vanlig at man gjør generelt når man har sex? Altså er oralsex og brystslikking vanlig?

Anonymkode: 95ba9...b59

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kyssing, å ta på hverandres kjønnsorganer, onanere hverandre, slikke og suge hverandre og samleie. Alt det er hvertfall vanlig sex, andre ting er mer spesielt. 

Anonymkode: 0d2ca...fa3

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kyssing, å ta på hverandres kjønnsorganer, onanere hverandre, slikke og suge hverandre og samleie. Alt det er hvertfall vanlig sex, andre ting er mer spesielt. 

Dette, men ikke nødvendigvis alle tingene

Skrevet
43 minutter siden, pika skrev:

Dette, men ikke nødvendigvis alle tingene

?

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

?

Med "dette" mente jeg----> Det personen jeg siterte skrev....

Skrevet
41 minutter siden, pika skrev:

Med "dette" mente jeg----> Det personen jeg siterte skrev....

Vet det men hva mente du?

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet det men hva mente du?

Hmm....

At man gjør de tingene

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kyssing, å ta på hverandres kjønnsorganer, onanere hverandre, slikke og suge

men det er jo ikke hver gang man gjør alle tingene...

Noen ganger kysser man og klår litt på hverandre så har man samleie, andre ganger kan det være at den ene får oralsex så har man samleie, man kan også gjøre alle tingene som står over og deretter ha samleie.....

• 1 måned senere...
AnonymBruker
Skrevet

Hva er vanlig?

Anonymkode: 66057...14e

AnonymBruker
Skrevet

Kyssing og puppekos. Oralsex, som til nød kan inkluderer ballene til mannen, men aldri lenger sør på noen av partene. Fingring av jenta, med en eller to fingre. Vaginalt samleie i misjonær eller bakfra, for all del ikke med kondom.

Anonymkode: c7fa4...8d1

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er vanlig?

Det er nok forskjellig. Jeg liker hverken slikking eller suging. Kysse, kose, ta på hverandre (ikke nødvendigvis kjønnsorgan), deretter samleie. Det er sånn jeg liker det :)

Anonymkode: b1149...865

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er nok forskjellig. Jeg liker hverken slikking eller suging. Kysse, kose, ta på hverandre (ikke nødvendigvis kjønnsorgan), deretter samleie. Det er sånn jeg liker det :)

Anonymkode: b1149...865

Veldig kjedelig at du ikke liker å bli slikka da /: 

AnonymBruker
Skrevet
På 9.11.2016 den 11.32, AnonymBruker skrev:

Nei, oral, slikking , onanere hverandre er ikke vanlig sex, samleie er det. PS - Normal samleie. 

Anonymkode: 050f3...149

Skrevet (endret)

Endret av annebanane
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, oral, slikking , onanere hverandre er ikke vanlig sex, samleie er det. PS - Normal samleie. 

Joda, det er en helt vanlig del av sexen det. 

Anonymkode: fcd32...c31

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Joda, det er en helt vanlig del av sexen det. 

Anonymkode: fcd32...c31

Nei, det er ikke det,  vanlig for noen betyr ikke at det er vanlig,  feks, hvis mange nok begynner med fisting så blir det normalisert. Det betyr likevel ikke vanlig sex. 

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det er ikke det,  vanlig for noen betyr ikke at det er vanlig,  feks, hvis mange nok begynner med fisting så blir det normalisert. Det betyr likevel ikke vanlig sex. 

Vet du i det hele tatt hva ordet 'vanlig' betyr? Jo, de tingene er minst like vanlig som samleie, om ikke mer.

Anonymkode: 411e4...204

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet du i det hele tatt hva ordet 'vanlig' betyr? Jo, de tingene er minst like vanlig som samleie, om ikke mer.

Anonymkode: 411e4...204

Ja, vi ser på det som vanlig i dag, det betyr fortsatt ikke det om man går dypere inn i det. Meningen med sex er opprinnelig for en ting og det er å få barn, og da kommer heller ikke forspill inn. Men menneskene har utviklet det videre for nytelsen sin skyld. 

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er "normalt samleie" ? Ikke ta på hverandre i det heletatt før den stikkes inn ? Det er i hvertfall ikke vanlig. Finnes ikke noe mer usjarmerende enn forsøk på sex uten noen som helst form for oppvarming,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...