AnonymBruker Skrevet 9. november 2016 #1 Skrevet 9. november 2016 I løpet av 2 år har jeg bare hatt sommerjobb. Jeg sliter psykisk med tilbakevendende depresjoner og personlighetsforstyrrelse. Jeg går på AAP og er i aktiv behandling hos DPS. Et jobbintervju er rene kryssavhøret, så hvordan forklare hull i CV'en? Skal en si en sliter psykisk? At en har fått en knekk? Noen i samme situasjon? Har dere kommet dere ut i jobb til slutt? Selvtilliten er virkelig på bunn, men jeg vil så gjerne gjøre nytte for meg i en jobb og bli verdsatt for jobben jeg gjør. Men jeg føler ingen arbeidsgivere har troen på meg. Kanskje ikke så rart når jeg ikke har troen på meg selv heller. Håper noen har noen gode ord/erfaringer å komme med:) Anonymkode: a54c9...d5e
Gjest RealWildOne Skrevet 9. november 2016 #2 Skrevet 9. november 2016 (endret) . Endret 27. november 2016 av RealWildOne
AnonymBruker Skrevet 9. november 2016 #3 Skrevet 9. november 2016 44 minutter siden, RealWildOne skrev: Fortid har en tendens til å innhente mennesker. Aldri vis svakhet! Å herregud svar nå ordentlig på det TS spør om. Jeg sitter i samme situasjon, har ingen gode svar men tenker vel det beste er bare å kjøre på. Anonymkode: 22117...9d6 1
Gjest RealWildOne Skrevet 9. november 2016 #4 Skrevet 9. november 2016 Mitt svar åpnet for individuelle refleksjoner!
AnonymBruker Skrevet 9. november 2016 #5 Skrevet 9. november 2016 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å herregud svar nå ordentlig på det TS spør om. Jeg sitter i samme situasjon, har ingen gode svar men tenker vel det beste er bare å kjøre på. Anonymkode: 22117...9d6 Kjøre på? Bare si det sånn det er og la det stå til? Anonymkode: a54c9...d5e
AnonymBruker Skrevet 9. november 2016 #6 Skrevet 9. november 2016 Kom deg ut raskest mulig. Slik at hullet ikke fortsetter å vokse. Å komme seg i jobb og fiæungere i samfunnet er det beste du kan gjøre for psyken din. Så det er ikke sikkert du får tilbakefall med den medisinen. Finn på en grunn til at du ville ha et friår. Men vis at du kan stoles på og vil gå inn 100% Anonymkode: af867...36f
AnonymBruker Skrevet 9. november 2016 #7 Skrevet 9. november 2016 Pleier å si jeg har reist 🙄 Anonymkode: 5e55e...4d0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå