Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Inspirert av et annet innlegg her inne, vil jeg nå be om tips av dere erfarne KG'ere.

Kort fortalt, så har jeg hatt det tøfft den siste tiden: begravelse, stress, mye på jobben, oppussing, you name it.

Det synes på håret mitt, på huden min, ikke minst, på humøret og motet mitt.

I dag har jeg fri, og samboer har "kommandert" meg til å være snill mot meg selv. Så jeg har fått time hos frisøren min kl 12. Tenkte jeg skulle ta solarium for å friske opp huden min (som har fått tre "stresskviser" :veldigsur:

Hva annet kan jeg fylle dagen med så jeg får det bedre!? Takker for vennlige svar!

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

ta deg et laaaaaaaaaaangt bad med gode oljer, og lys... eller kanskje en kafetur med venniner..

Gjest Anonymous
Skrevet

Hva med å okkupere badet for deg selv noen timer? Jeg ville stelt litt pent med kroppen, skrubb, hårfjerning, en deilig bodylotion etc. Renset huden godt og tatt en ansiktsmaske. Kanskje et langt bad om du har badekar.

Ellers ville jeg nok lest en god bok eller sett en film, godt innpakka i et varmt teppe. Eller bare rett og slett slengt meg på sofaen og latt tankene fly.

Skrevet

Hvor mye penger har du råd til å bruke? Hvis du har en del, prøv å sjekke om det finnes noen dag-spa-steder i nærheten. Er en del rundt Oslo, i hvertfall. Så kan du tøfle rundt mellom behandlinger og ta en dukkert og spise litt sunn mat en hel dag.

Catzy

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...