Gå til innhold

Ligger jenter med foreleseren? Eller bare rykter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, på studiet mitt har jeg en professor som er rundt 40 år. Alle sier at han har ligget med en del av studinene på studiet. Snakket med en venninne om det som går på et annet studie og hun kunne fortelle om akkurat det samme. At de har en professor på rundt 40 år som har rykte på seg for å ha ligget med en mengde studiner. Ingen av dem er dødskjekke, men de har likevel rykte på seg for å være kjekke så kanskje mer riktig å si at de er kjekke for å være forelesere på 40+.

Åpenbart kan ikke dere vite om min foreleser har ligget med mange studiner. Men tenkte at siden både jeg og min venninne har en slik foreleser så er det kanskje vanlig at det er slike rykter rundt de kjekke foreleserne. Så lurer på om det er vanlig med slike rykter og om det er noen som vet om det er noe hold i dem. 

Det er nok heller ikke bare det at foreleserne våre er kjekke for å være forelesere, det er også det at de er ganske sosiale. Både min og min venninnes foreleser er ofte ute på byen og de er også ofte i prat med medstudentene på barer, osv. Så forstår jo at rykte kan oppstå, samtidig man ligger jo ikke med alle man prater med på byen.

Anonymkode: bc3af...be3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel er du egentlig? 

Anonymkode: 9244c...07f

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor gammel er du egentlig? 

20. Synes faktisk det er litt spesielt om 40+ år gamle forelesere ligger med studentene. Hadde tenkt det  var direkte ekkelt om foreleseren prøvde seg på meg mens jeg var ute på byen.

TS

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

20. Synes faktisk det er litt spesielt om 40+ år gamle forelesere ligger med studentene. Hadde tenkt det  var direkte ekkelt om foreleseren prøvde seg på meg mens jeg var ute på byen.

TS

Ok. Jeg bare stussa over "studine". Jeg er 32, studerer med en haug av 19-20 åringer, men har aldri hørt noen bruke det ordet haha. 

Uansett er det umulig å si noe om det du lurer på. Jeg har hvertfall ikke hatt sex med noen foreleser. For å være bryr jeg meg ikke heller om noen hadde gjort det. Er jo eksterne sensorer. Hvis det var eksamensresultater du var bekymret for. 

Skrevet

selvsagt noen elsker å ha sex med en overordnede... enten med lærer, sjefen, leder etc.

Det skjer overalt.

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok. Jeg bare stussa over "studine". Jeg er 32, studerer med en haug av 19-20 åringer, men har aldri hørt noen bruke det ordet haha. 

Uansett er det umulig å si noe om det du lurer på. Jeg har hvertfall ikke hatt sex med noen foreleser. For å være bryr jeg meg ikke heller om noen hadde gjort det. Er jo eksterne sensorer. Hvis det var eksamensresultater du var bekymret for. 

Nå stoler jeg på at foreleserne er profesjonelle nok til å ikke hjelpe til med juks. Er jo hele karrieren deres som går i vaksen også om de blir tatt. Men de kan faktisk hjelpe studentene, det er jo bare å fortelle eksamensoppgaven på forhånd. 

TS

Skrevet

Selvfølgelig skjer det, men jeg tror ikke det er vanlig.

Skrevet

Altså jeg vet en del på vårt studie har matchet med den ene foreleseren på Tinder. Han er også i 40-årene, haha. Om noen faktisk har ligget med han kan jeg ikke svare på. 

Anonymkode: 2b483...32e

Skrevet

Tror overhodet ikke dette er vanlig. Visst kan det skje - men sjelden.

De fleste norske forelesere uansett fag er da også rimelig ikke-kjekke, De er overvektige, uflidde eller / og kjedelige, 

Anonymkode: 28483...891

• Liker 1
Skrevet
13 timer siden, Beach skrev:

Selvfølgelig skjer det, men jeg tror ikke det er vanlig.

Takk:)

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Altså jeg vet en del på vårt studie har matchet med den ene foreleseren på Tinder. Han er også i 40-årene, haha. Om noen faktisk har ligget med han kan jeg ikke svare på. 

Anonymkode: 2b483...32e

Takk, så da er det flere enn meg og venninnen som har foreleser som prøver seg på studentene.

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De fleste norske forelesere uansett fag er da også rimelig ikke-kjekke, De er overvektige, uflidde eller / og kjedelige, 

Anonymkode: 28483...891

Ja, klart de fleste foreleserne er ikke spesielt kjekke, men da blir  det jo desto lettere å virke relativt kjekk sammenlignet med andre forelesere. 

TS

Skrevet

Oh, er jeg den eneste som har en merkelig dragning mot professorene mine? Nå studerer jeg ikke lenger, men da jeg studerte ville jeg glatt blitt med en rekke av dem hjem. Eller.. jeg tenkte i alle fall det da - var aldri typen til å "glatt" bli med noen hjem.

Anonymkode: 086f5...bc4

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror det er langt vanligere at det blir snakking om det enn at det faktisk skjer. Folk elsker drama og sladder. Søsteren min traff en lærer utenom skolen et par ganger - det var ikke engang noe seksuelt mellom dem - og det ble en greie som hang ved ham flere år senere. 

Ellers er det dessverre ikke helt uvanlig at professorer legger seg etter studiner. Det var nylig en artikkel om det i Morgenbladet. 

Om jenter gjengjelder denne interessen er jo en annen sak. Det skjer, men det er ikke noen "epidemi".

Skrevet

Så lenge de ikke oppnår fordeler på eksamener, så skal de bare ligge med så mange forelsere som mulig for min del. 

Vet sjefen min også har ligget med noen damer, det kan være mer problematisk i forhold til at det skaper usikkerhet rundt fordeling av arbeidsoppgaver og lønn.

Anonymkode: eed9b...297

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Oh, er jeg den eneste som har en merkelig dragning mot professorene mine? Nå studerer jeg ikke lenger, men da jeg studerte ville jeg glatt blitt med en rekke av dem hjem. Eller.. jeg tenkte i alle fall det da - var aldri typen til å "glatt" bli med noen hjem.

Anonymkode: 086f5...bc4

Du er neppe den eneste, er jo derfor jeg laget tråden min.:) Altså kan jo se at enkelte av foreleserne mine er kjekke, osv. Men synes fortsatt det er litt spesielt at en foreleser på 40+ sjekker opp 20 år gamle studiner på byen. 

2 timer siden, Marie90 skrev:

Jeg tror det er langt vanligere at det blir snakking om det enn at det faktisk skjer. Folk elsker drama og sladder. Søsteren min traff en lærer utenom skolen et par ganger - det var ikke engang noe seksuelt mellom dem - og det ble en greie som hang ved ham flere år senere. 

Ellers er det dessverre ikke helt uvanlig at professorer legger seg etter studiner. Det var nylig en artikkel om det i Morgenbladet. 

Om jenter gjengjelder denne interessen er jo en annen sak. Det skjer, men det er ikke noen "epidemi".

Takk, ja blir en del sladder blant venninnene mine. Skal ikke si jeg er noe bedre, jeg viderebringer jo sladder jeg som alle andre:P

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...