AnonymBruker Skrevet 9. november 2016 #1 Del Skrevet 9. november 2016 Jeg har som regel alltid tørre lepper, men på høsten og vinteren blir det ekstra ille. Det er alltid tørre flak på leppene, og de sprekker opp. Ofte blør de når jeg smiler, for huden blir bare dratt fra hverandre. Kan dere anbefale et produkt som fungerer? Føler at jeg har prøvd "alt". Nå bruker jeg Eucerin acute lip balm, den hjelper ikke. Anonymkode: 1fcd9...415 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_popcorn_ Skrevet 9. november 2016 #2 Del Skrevet 9. november 2016 på vinteren bør du iallfall holde deg unna de produktene med vann i... Avene med Cold cream for eksempel. ellers bør du bruke en veldig mild skrubb for å fjerne død hud. Hovedsakelig får man tørre lepper på vinter på grunn av kulden, eventuelt på sommeren på grunn av solskader. Men om dette er vedvarende problem, så kan det være greit å ta det opp med legen, da det kan bunne i vitaminmangel, og/eller sykdom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 9. november 2016 #3 Del Skrevet 9. november 2016 Kan anbefale deg Purelan. Det er egentlig ei salve for såre brystvorter til de som ammer, men den fungerer supert for sprukne lepper. Smør på og massere inn et godt lag før du legger deg om kvelden, du vil merke stor forskjell neste morgen. Den er ikke så dyr, og du får kjøpt den på apotek. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hadley Skrevet 9. november 2016 #4 Del Skrevet 9. november 2016 Jeg har slitt med tørre og sprukne lepper lenge, men jeg har endelig funnet noe som virker for meg... Leppomade med bivoks. Kun naturlige ingredienser. Holder meg langt unna syntetiske ting som Lypsyl. Jeg bruker merket Sierra Bees, som jeg kjøper på iHerb. Har bokstavlig talt kjøpt sikkert 40 stykk og har et lager av dem så jeg aldri skal bli tom. Bruker det før jeg legger meg på natta og våkner opp med myke, fine lepper hver morgen. Kunne aldri tenke meg å prøve noe annet igjen! Har ikke hatt tørre lepper på to år nå! Billig er det også, 8-pack til 5 dollar. Den med honningsmak er min favoritt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 9. november 2016 #5 Del Skrevet 9. november 2016 Mentholatum, lypsyl fra apoteket. Funker som faen på såre lepper og har du et åpent sår, lukkes det utrolig raskt og leges mye fortere enn med andre lypsyler jeg har prøvd. Alle i skolekorpset jeg spilte i da jeg var liten brukte mentholatum. Brassband. Såre lepper funker dårlig for messingblåsere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 9. november 2016 #6 Del Skrevet 9. november 2016 14 minutter siden, Minya skrev: Mentholatum, lypsyl fra apoteket. Funker som faen på såre lepper og har du et åpent sår, lukkes det utrolig raskt og leges mye fortere enn med andre lypsyler jeg har prøvd. Alle i skolekorpset jeg spilte i da jeg var liten brukte mentholatum. Brassband. Såre lepper funker dårlig for messingblåsere. Den bruker jeg også daglig, veldig god! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2016 #7 Del Skrevet 9. november 2016 Takk! Purelan har jeg prøvd, uten hell. Skal sjekke mentholatum og sierra bees Anonymkode: 1fcd9...415 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2016 #8 Del Skrevet 14. november 2016 Min redning er Prolip fra apoteket. Anonymkode: 83ee5...9de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2016 #9 Del Skrevet 14. november 2016 Bruker olivenolje når leppene blir tørre. Så smører jeg ikke med noe med mindre de begynner å sprekke igjen Anonymkode: 21c3f...344 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elsoo Skrevet 14. november 2016 #10 Del Skrevet 14. november 2016 Min favoritt er fremdeles Elisabeth Arden eight hour cream, den kan brukes til tørr/sår/sprukken/solbrent hud. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå