AnonymBruker Skrevet 9. november 2016 #1 Del Skrevet 9. november 2016 Hei, jeg holder på å hekle et teppe ferdig som jeg har startet på for over 2 år siden.. og tenkte å fullføre det nå som fadderbarnet mitt fyller 2 år i desember. Men størelsen er jeg litt usikker på. Så hvor stort trenger et barne teppe å være? Tenker dette er noe han kan ha med seg på hytta og ha rundt seg i sofaen. Anonymkode: 53b5b...796 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2016 #2 Del Skrevet 9. november 2016 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei, jeg holder på å hekle et teppe ferdig som jeg har startet på for over 2 år siden.. og tenkte å fullføre det nå som fadderbarnet mitt fyller 2 år i desember. Men størelsen er jeg litt usikker på. Så hvor stort trenger et barne teppe å være? Tenker dette er noe han kan ha med seg på hytta og ha rundt seg i sofaen. Anonymkode: 53b5b...796 Ca str som en barnedyne som passer til barn i hans alder? Anonymkode: f5900...d7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2016 #3 Del Skrevet 9. november 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ca str som en barnedyne som passer til barn i hans alder? Anonymkode: f5900...d7f Eller helst enda større, ettersom han jo vokser Anonymkode: f5900...d7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hattivatti Skrevet 9. november 2016 #4 Del Skrevet 9. november 2016 Når jeg lager babyteppet lager jeg enten 60x80 eller 80x100, så kanskje du kan gå for 100x120 f.eks? 80x100 passer fint til en 2åring, men det vil nok ikke være så lenge før det blir litt lite. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2016 #5 Del Skrevet 9. november 2016 Gå inn på Kid, Princess eller andre nettbutikke rog se hvilke størrelser de har på teppene de selger. Anonymkode: ae7eb...658 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå