AnonymBruker Skrevet 9. november 2016 #1 Skrevet 9. november 2016 Har blitt slutt med samboeren etter 5 år. Han ble overrasket, jeg har tenkt på det en stund. Når kan jeg melde meg på Tinder osv? Jeg er klar for å ha det litt gøy. Anonymkode: abad5...ef9
Gjest incognita Skrevet 9. november 2016 #2 Skrevet 9. november 2016 Du kan gå videre akkurat når det passer deg. Siden du slo opp og du skriver at du har tenkt på det en stund har du med all sannsynlighet "sørget" fra deg og bearbeidet bruddet allerede før du valgte å gå fra ham. Meld deg på Tinder du
AnonymBruker Skrevet 9. november 2016 #3 Skrevet 9. november 2016 Det styrer du selv. Men når du tross alt har vært samboer så må du regne med at folk kan se negativt på at du begynner å date nye veldig raskt etter at forholdet er slutt. Jeg ville latt det gå noen månder før jeg var offisiell med det i alle fall. Det er greit å vise litt respekt for x-samboer også. Anonymkode: e5f2a...e03
Gjest RealWildOne Skrevet 9. november 2016 #4 Skrevet 9. november 2016 Umiddelbart, du trenger ikke vise han hensyn!
AnonymBruker Skrevet 9. november 2016 #5 Skrevet 9. november 2016 Du bestemmer selv. Bra at du fikk sørget ferdig mens du støttet deg på han, da er det enklere å komme seg videre. At han trodde dere hadde et solid forhold og at han mister deg før sorgperioden hans starter er hans problem. Anonymkode: 00aea...e6a
AnonymBruker Skrevet 9. november 2016 #7 Skrevet 9. november 2016 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Har blitt slutt med samboeren etter 5 år. Han ble overrasket, jeg har tenkt på det en stund. Når kan jeg melde meg på Tinder osv? Jeg er klar for å ha det litt gøy. Anonymkode: abad5...ef9 Jeg får ikke lov til å bruke Tinder, men jeg har hørt om flere som bruker det og blir skikkelig irritert og sånn. Anonymkode: 65429...a8a
Veslefrikk Skrevet 9. november 2016 #8 Skrevet 9. november 2016 Du har jo allerede gått videre! Det gjorde du i det øyeblikket du avsluttet forholdet. Lykke til med fremtiden og alt den har å by på!
pika Skrevet 9. november 2016 #9 Skrevet 9. november 2016 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg får ikke lov til å bruke Tinder, men jeg har hørt om flere som bruker det og blir skikkelig irritert og sånn. Anonymkode: 65429...a8a Får ikke lov av hvem?
AnonymBruker Skrevet 9. november 2016 #10 Skrevet 9. november 2016 Først og fremst: Drit i hva alle andre sier og gjør det du føler for selv! Det er ingen fasit på når man kan møte andre - selv etter et langt forhold, etter min mening. Det er så mange faktorer som spiller inn, og ofte er det slutt lenge før det faktisk er slutt - og man har gjerne prosessert en del på den tiden. Ifølge mange skal man vente i flere måneder, kjenne på hvordan det er å være singel og alene og alt det der. Man lærer nok absolutt mye om seg selv ved å gå gjennom en slik prosess, men samtidig er det ikke rart at man vil treffe nye mennesker og se hva som finnes der ute. Jeg ventet to måneder etter et omtrent like langt forhold som deg, før jeg møtte en ny fyr som jeg nå dater. Mange synes nok det er tidlig. Men det er godt å innse at livet går videre. Man kan ikke sette dato på slike ting, og det er litt synd å gå glipp av å møte nye menn bare fordi man ikke skal få lov til det før etter så og så lenge. Anonymkode: 8cd8f...c6f
AnonymBruker Skrevet 9. november 2016 #11 Skrevet 9. november 2016 Man må vel være på Tinder selv for å se andre som er på Tinder? Anonymkode: e7cdf...a26
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå