AnonymBruker Skrevet 8. november 2016 #1 Del Skrevet 8. november 2016 Jeg oppdaget at en kamerat har fjernet et bilde han tidligere postet, fra sin tidslinje. Det var bilde av han og meg. (Og det er flere innlegg han har postet før og etter dette som han ikke har fjernet, så det virker litt påfallende at bare dette var borte.) Dette fikk meg til å lure, vil han ikke at det skal vises? Vi kommer ikke til å snakkes med det første (bor på hvert vårt sted), så jeg får ikke spurt om dette ved noen naturlig anledning nå. Synes jo det er litt sårende. Uff, har ikke lyst å gå og gruble på dette, men føler jo at det skurrer. Hvordan takle det best mulig? Anonymkode: a357e...421 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2016 #2 Del Skrevet 8. november 2016 PS: Selv om bildet er skjult fra tidslinjen hans, ligger det fortsatt synlig (offentlig) blant bildene hans. Men likevel. Anonymkode: a357e...421 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 8. november 2016 #3 Del Skrevet 8. november 2016 Let it gooo som Elsa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2016 #4 Del Skrevet 8. november 2016 Akkurat nå, minister-mio skrev: Let it gooo som Elsa ? Anonymkode: a357e...421 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 8. november 2016 #5 Del Skrevet 8. november 2016 Kanskje han syntes at han var skikkelig stygg/uheldig på det bildet? Eller kanskje han bare ryddet opp litt i facebooken sin. Personlig så sletter jeg unna både gamle statuser og bilder med jevne mellomrom, jeg vil ikke ha for mye liggende ute. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2016 #6 Del Skrevet 8. november 2016 1 minutt siden, skruf skrev: Kanskje han syntes at han var skikkelig stygg/uheldig på det bildet? Eller kanskje han bare ryddet opp litt i facebooken sin. Personlig så sletter jeg unna både gamle statuser og bilder med jevne mellomrom, jeg vil ikke ha for mye liggende ute. Nei, han så ganske bra ut på bildet. Bildet er ikke gammelt heller. Anonymkode: a357e...421 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2016 #7 Del Skrevet 8. november 2016 Eneste jeg kan forestille meg er hvis han er redd for at det skal se ut som det er noe mellom oss (jeg er kvinne). Vi er bare venner og han er singel. Men det er jo uansett sårende, synes jeg. Bildet var et fint minne. Anonymkode: a357e...421 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2016 #8 Del Skrevet 8. november 2016 Er dette det vi kaller å koke suppe på spiker? Anonymkode: 43fd1...40e 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2016 #9 Del Skrevet 8. november 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Er dette det vi kaller å koke suppe på spiker? Anonymkode: 43fd1...40e Det har vel noe å si for et vennskap? Anonymkode: a357e...421 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2016 #10 Del Skrevet 8. november 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det har vel noe å si for et vennskap? Anonymkode: a357e...421 Facebook sorterer newfeeden hele tiden, kan godt være at facebook kun fjernet det fra forsiden hans, men at det fremdeles ligger i historikken. Eller det kan være at han faktisk mente selv at han var uheldig på bilde. Eller kanskje han kom bort i delete med en feil. Det kan være mange logiske forklaringer på hvorfor bildet er borte, syns du skal ta det med knusende ro jeg Anonymkode: 43fd1...40e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2016 #11 Del Skrevet 8. november 2016 Jeg synes du skal være forsiktig med å legge så mye i hva en annen person ønsker å ha på sin egen tidslinje. Mest sannsynlig har det ingenting med deg å gjøre. Anonymkode: 380af...3b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2016 #12 Del Skrevet 8. november 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Facebook sorterer newfeeden hele tiden, kan godt være at facebook kun fjernet det fra forsiden hans, men at det fremdeles ligger i historikken. Eller det kan være at han faktisk mente selv at han var uheldig på bilde. Eller kanskje han kom bort i delete med en feil. Det kan være mange logiske forklaringer på hvorfor bildet er borte, syns du skal ta det med knusende ro jeg Anonymkode: 43fd1...40e Ja, kanskje..... Hm. Men jeg kan vel spørre han "tilfeldig" om det senere en gang jeg snakker med han, uten å fremstå som kontrollerende? Anonymkode: a357e...421 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2016 #13 Del Skrevet 8. november 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja, kanskje..... Hm. Men jeg kan vel spørre han "tilfeldig" om det senere en gang jeg snakker med han, uten å fremstå som kontrollerende? Anonymkode: a357e...421 Er han en god venn så burde det ikke være noe problem at du spør, men som sagt ikke legg for mye i facebook, han har nok ikke ment noe med Anonymkode: 43fd1...40e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2016 #14 Del Skrevet 9. november 2016 Jeg ville ikke ha lagt så mye i dette, Ts. Det kan være så mange forklaringer her, ingen trenger å ha noe med deg å gjøre. Selv om du synes han ser fin ut på bildet, kan det være han ikke er enig, f.eks. Tror det bare er bortkastet energi å gruble på dette. Velger du likevel å grube, så avgrens hvor lang tid du tenker på det. Bestem deg for at hver dag klokken 21 skal jeg gruble på dette i ti minutter, f.eks. Kommer tankene om dette ellers, så trenger du ikke benekte dem, du kan bare utsette til klokka 21. Så kan du tenke så det knaker i ti minutter, og la det gå. Forhåpentligvis blir du lei til slutt, og det var aldri noe å bekymre seg for i utgangspunktet Anonymkode: 60eae...d2b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuglekvitter__ Skrevet 9. november 2016 #15 Del Skrevet 9. november 2016 (endret) 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg oppdaget at en kamerat har fjernet et bilde han tidligere postet, fra sin tidslinje. Det var bilde av han og meg. (Og det er flere innlegg han har postet før og etter dette som han ikke har fjernet, så det virker litt påfallende at bare dette var borte.) Dette fikk meg til å lure, vil han ikke at det skal vises? Vi kommer ikke til å snakkes med det første (bor på hvert vårt sted), så jeg får ikke spurt om dette ved noen naturlig anledning nå. Synes jo det er litt sårende. Uff, har ikke lyst å gå og gruble på dette, men føler jo at det skurrer. Hvordan takle det best mulig? Anonymkode: a357e...421 Man kan velge å skjule det for enkelte på vennelisten slik at bare nære venner kan se det. Kanskje det er det de har gjort i mot deg? Selv bruker jeg den funksjonen innimellom slik at det ikke deles med bekjente, eller venners venner. Jeg har også en funksjon som gjør at alt skjules når man velger det selv. Jeg ville ikke gått og tenkt på det, det er jo ikke din side så du har jo ikke noe med det. Endret 9. november 2016 av fuglekvitter__ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2016 #16 Del Skrevet 9. november 2016 Herregud. Er dette noe å lage en sak om da? Du får spørre han. Vi kan ikke vite hvorfor han har fjernet bildet Anonymkode: be6ea...137 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nåleputa Skrevet 9. november 2016 #17 Del Skrevet 9. november 2016 Han holder antakelig på med ei dame, og hun har kommentert bildet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2016 #18 Del Skrevet 10. november 2016 På 9.11.2016 den 19.21, Nåleputa skrev: Han holder antakelig på med ei dame, og hun har kommentert bildet. Godt mulig. Men nå bryr jeg meg egentlig ikke lenger om dette. Han har nå vist en annen negativ side som gjør at at jeg bare synes han er en dust. Så det er helt greit at han skjulte bildet. Jeg driter i fyren. Anonymkode: a357e...421 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå