kammis Skrevet 8. november 2016 #1 Skrevet 8. november 2016 Hei. Jeg vurderer å gå til innkjøp av enten Philips Lumea eller Silk'n infinity. Er veldig usikker på hvem som er best. Ser pulseringene skiller mye, men at dette har med hvor lenge produktet varer og ikke hvordan intensiteten er på behandlingene. Noen som vet noe om hvordan man ser hvem som er mest effektiv? Og har dere erfaring? Eventuelt hvilken type brukte dere?
AnonymBruker Skrevet 9. november 2016 #2 Skrevet 9. november 2016 Lurer jeg på også! Lurer på ett par ting til, håper det er greit at jeg bruker tråden din. Blir det dyrt med disse patronene? Blir det varig fjerning, eller går hårene kun i dvale? Anonymkode: da927...93f
Hadley Skrevet 9. november 2016 #3 Skrevet 9. november 2016 Jeg vet ikke akkurat de tekniske tingene, men jeg har en Phillips Lumea og jeg kan i alle fall fortelle at den virker! Jeg er godt fornøyd med den, merket forskjell allerede etter bare en behandling. Har bare hatt den litt over en måned, så har ikke full effekt enda, men hår gror tilbake liksom flekkvis og "patchy" allerede, Ser litt ut som jeg har hakket løs tilfeldig med en barberhøvel. Regner med at det vil forsvinne med flere behandlinger. Resultatet skal ikke være permanent, men det kan ikke laser i klinikk garantere heller. Laser er for langvarig reduksjon. Permanent hårfjerning er det bare elektrolyse som er bevist kan gjøre. Men med din egen IPL kan du jo bruke den så mye du vil/trenger selv, så alt i alt er det en grei pris for resultatet du får. Du kan bruke den i årevis til samme pris som EN time hos en klinikk. Om Silk'n Infinity er bedre eller sterkere eller mer effektivt aner jeg ikke. Men Phillips Lumea har i alle fall ingen patroner, og du kan bruke den så ofte du vil, du må bare rengjøre den av og til. Veldig enkel å bruke. Bare sett inn strømledningen, slå på styrke og trykk mot huden og ZAP! 2
kammis Skrevet 10. november 2016 Forfatter #4 Skrevet 10. november 2016 Jeg var innom Elkjøp i går og der fortalte de meg at jo mørkere fargen er der hvor lyset kommer ut, desto mer effektiv er apparatet. Ser det er noen Lumeaer som er mørkerøde, mens resten stort sett er gulaktige. Hvordan er din Hadley?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå