AnonymBruker Skrevet 8. november 2016 #1 Skrevet 8. november 2016 Hei. Fått en oppgave der oppgaven skal ha med språkdidaktisk teori ( vi kan bruke bok til å fremme.. ) blir det da riktig og ikke bare gå direkte på barns språklige utvikling, tenker mer på HVA vi ønsker å lære, og sette fokus der. Vi vil lære om adjektivt, noe som er besrivende, hvor rosa er egentlig ballen? Noen:) ? Anonymkode: 1e404...f58
Ananas. Skrevet 8. november 2016 #2 Skrevet 8. november 2016 Litt vanskelig å skjønne hva du mener, men om jeg forstår deg rett så er det du skal gjøre å begrunne prosjektet ditt med språkdidaktisk teori. Altså bruke den til å "forsvare" prosjektet du har valgt, og til å forklare hvorfor du har valgt fremgangsmåten din.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2016 #3 Skrevet 8. november 2016 Det står: Oppgavet skal forankres i relevant språkdidaktisk, matematikkdidaktisk og pedagogisk teori. Er på idemyldring, skal lese og jobbe selv- prøver bare å finne en start Anonymkode: 1e404...f58
minister-mio Skrevet 8. november 2016 #4 Skrevet 8. november 2016 Didaktikken går vel mer på hvordan du vil tilrettelegge for og lage pedagogiske opplegg som fremmer barns språkutvikling enn kun på språkutviklingen 2
AnonymBruker Skrevet 8. november 2016 #5 Skrevet 8. november 2016 1 minutt siden, minister-mio skrev: Didaktikken går vel mer på hvordan du vil tilrettelegge for og lage pedagogiske opplegg som fremmer barns språkutvikling enn kun på språkutviklingen Jupp, tenkte meg noe slik.. Da er det bare å sette i gang... Tusen hjertelig takk for veiledning Anonymkode: 1e404...f58 1
Ananas. Skrevet 8. november 2016 #6 Skrevet 8. november 2016 Ja, da skal du begrunne "alt" du sier at du vil gjøre med disse teoriene.
minister-mio Skrevet 8. november 2016 #7 Skrevet 8. november 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jupp, tenkte meg noe slik.. Da er det bare å sette i gang... Tusen hjertelig takk for veiledning Anonymkode: 1e404...f58 Anytime lykke til! 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2016 #8 Skrevet 8. november 2016 2 minutter siden, Ananas. skrev: Ja, da skal du begrunne "alt" du sier at du vil gjøre med disse teoriene. Hva mener du? det er drøssevis med teorier Piaget Bronfenbrenner Vygotskij Bruner Blir forvirret når noen sier jeg skal begrunne alt med teorier? Kan du gi et eksempel? Anonymkode: 1e404...f58
AnonymBruker Skrevet 8. november 2016 #9 Skrevet 8. november 2016 2 minutter siden, minister-mio skrev: Anytime lykke til! Takk Anonymkode: 1e404...f58
AnonymBruker Skrevet 8. november 2016 #10 Skrevet 8. november 2016 Hva studerer du? Hva har du lært om akademisk skriving? Det høres ikke ut som du egentlig vet hvordan man skriver en akademisk oppgave, hadde satt meg inn i det først. Anonymkode: c96ed...b43
AnonymBruker Skrevet 8. november 2016 #11 Skrevet 8. november 2016 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva studerer du? Hva har du lært om akademisk skriving? Det høres ikke ut som du egentlig vet hvordan man skriver en akademisk oppgave, hadde satt meg inn i det først. Anonymkode: c96ed...b43 Har fått alt godkjent til nå, så noe må jeg gjøre riktig. Jeg finner ut av det og Anonymkode: 1e404...f58 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå