Gå til innhold

Kobberspiral!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg fikk satt inn en kobberspiral i dag, rett etter at jeg var ferdig får jeg en uggen følelse av at dette klarer jeg ikke å gå med i en mnd engang. For jeg får helt angst av å ha noe oppe i glufsa over lengre tid. Kan legen bli sur/sint hvis jeg vil fjerne det for eksempel i desember? For klarer ikke gå med den veldig lenge.

Anonymkode: e84f4...d10

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor får du satt inn en kobberspiral når du ikke ønsker å ha den? Da må du jo velge en annen type prevensjon? Tror du ikke dette blir bedre etterhvert som du venner deg til den? 

Anonymkode: 4453a...524

Skrevet

Høres ut som en psykisk sperre. Du kjenner jo ikke spiralen. Snakk med gynekologen.

Anonymkode: 3d05e...50f

• Liker 1
Gjest incognita
Skrevet

Den følelsen hvor du hele tiden er bevisst på at du har et fremmedlegeme i kroppen er helt normal å oppleve og vil avta etterhvert. Gi det litt tid.

Skrevet

Ja er kanskje en psykisk sperre, men det føles bare helt feil. Jeg klare ikke å bruke tamponger enn gang i noen timer. Jeg bli skikkelig stresset av det. Så derfor jeg lurte på hvordan legen kom til å reagere når jeg spør. Vil heller begynne med p-sprøyte.

Skrevet
2 minutter siden, incognita skrev:

Den følelsen hvor du hele tiden er bevisst på at du har et fremmedlegeme i kroppen er helt normal å oppleve og vil avta etterhvert. Gi det litt tid.

Har liksom ikke tenkt på annet siden jeg var der i 10 tiden i dag :-(

Gjest incognita
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har liksom ikke tenkt på annet siden jeg var der i 10 tiden i dag :-(

Dette er helt normalt. Det vil føles litt "ekkelt" i begynnelsen. Plutselig har du ikke tenkt på det på flere dager. Bare hold ut. :)

Skrevet

Gi det litt tid, når det er sagt kommer ikke legen til å si noe. Du sier bare det ikke var noe for deg. Fikk den selv fjernet etter et par måneder. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...