Gjest prøver123 Skrevet 8. november 2016 #1 Skrevet 8. november 2016 Jeg har gått til 3 behandlinger og har 3 til jeg skal på hos en fysio. Og han er så kjekk! Føler vi har god kjemi og vi prater og ler mye, men det kan og være fordi jeg er en "pasient".. Kan jeg prøve meg på han? Og hvordan? Han er nylig flyttet til byen og vi har noen felles interesser.
Freaky Fly Skrevet 8. november 2016 #2 Skrevet 8. november 2016 Kanskje vente til du er ferdig med behandlinger? Se hvordan stemninga er og ta initiativ etter siste behandling hvis det passer seg, for eksempel?
AnonymBruker Skrevet 8. november 2016 #3 Skrevet 8. november 2016 Du kan ikke prøve deg på ham så lenge dere har et pasient-behandlerforhold. Det er kleint, men ikke bare det; det er også ulovlig for ham å innlede et forhold til en pasient. Anonymkode: f3b4d...5c0
AnonymBruker Skrevet 8. november 2016 #4 Skrevet 8. november 2016 Har hatt samme erfaringer og lest det fra andre og. Ligger en del historier oå nett. Jeg tror det har noe med at man blir fysisk berørt (som faktisk ikke skjer ofte) og det at mange fysioterapeuter og kiropraktorer blir over middels vant med mennesker samt å prate med fremmede, og det er derfor lett å få "god kjemi" med dem. Det er spesielt mange kvinner som går til slike behandlere, mange har en blanding av fysiske og psykiske plager (ting relatert til stress), og menn i dette yrket blir veldig flink med kvinner. Jeg begynte å falle for min behandler - da jeg googlet litt så jeg at han hadde fått veldig gode anmeldelser, og mesteparten fra kvinner. Han var ikke engang spesielt kjekk. Er det tilfelle for din, har han nok falt i smak hos flere. For all del, du kan go for it, men bare vær åpen for muligheten at han har samme 'kjemi' med øvrige klienter. Anonymkode: 48e00...aaa 1
Gjest prøver123 Skrevet 8. november 2016 #5 Skrevet 8. november 2016 Tenker jeg må vente til jeg er ferdig som pasient ja, passe kleint om jeg prøver meg og så må fortsette hos han! Og som en sier er det ulovlig.. Og er nok som sistemann her sier, at det kun er profesjonelt fra hans side, det er jo viktig for han som behandler at jeg er avslappet og rolig under timen. Takk for innspill, tror jeg klarer å tenke at dette mest sannsynlig er en fysio som er dyktig med pasientene sine og ikke en mulighet Så får jeg heller se om muligheten/kjemien er der om vi treffes når jeg er ferdigbehandlet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå