Gå til innhold

Er det mulig å spille disse gamle spillene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vokste opp med Harry Potter og elsket å spille videospillene, men etter at min PS2 ble ødelagt spilte jeg ikke mer. Jeg har nå Xbox, og en laptop med Windows 10. Kan jeg fremdeles spille det på konsoll eller data? Jeg har hørt at enkelte gamle spill kan spilles på Xbox one men man kan ikke ta ut disken. Jeg vet at mange gamle dataspill finnes på steam og origin. Jeg tenke at siden HP er lagd at EA så kanskje de fantes på origin, men jeg har ikke funnet noe. :(  Et alternativ er å kjøpe dataspillene på ebay eller amazon, men jeg er ikke sikker på om det virker på datamaskinen min.  

Anonymkode: 38820...730

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mente at jeg har Xbox One. 

Skrevet

Jeg er ikke helt sikker på hva du spør om, men hvis du har spillene på PS2, så kan ikke disse spilles på Xbox One. 

Anonymkode: 09165...12a

Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke helt sikker på hva du spør om, men hvis du har spillene på PS2, så kan ikke disse spilles på Xbox One. 

Anonymkode: 09165...12a

Nei, det er ikke det jeg spør om. :fnise: Jeg er fult klar over at PS2 og Xbox spille ikke er det samme. ;) 

Jeg innrømmer at spørsmålet mitt var litt forvirrende. Det jeg spør om er om det går an å spille gamle spill uten å ha en gammel maskin. 

Skrevet

Se om du får tak i spillene på Emulator :) 
Eller om spillene finnes som PC-spill, eller om noen selger en ps2?-Se på finn :)
Jeg skulle solgt deg min PS2...Men har desverre så mange spill jeg fremdeles liker å ta frem :fnise: 

Skrevet
2 timer siden, Chibi skrev:

Se om du får tak i spillene på Emulator :) 
Eller om spillene finnes som PC-spill, eller om noen selger en ps2?-Se på finn :)
Jeg skulle solgt deg min PS2...Men har desverre så mange spill jeg fremdeles liker å ta frem :fnise: 

De finnes som PC-spill, men jeg vet ikke om de funker på min pc. Jeg kjøpte et gammel spill for en stund siden, tror det var Escape From Monkey Island, og det kunne ikke spille først, men så lastet jeg ned et program gratisk som gjorde det mulig. Kanskje jeg kan gjøre det samme med HP. 

Hva er Emulator? :flau: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...