Gå til innhold

Hvor får jeg tak i Asterix-hefter?

Anbefalte innlegg

Gjest Ethereal
Skrevet

Ei venninne av meg i utlandet samler på Asterix-hefter på alle språk, og derfor tenkte jeg at jeg skulle kjøpe noen til henne i gave. Men hvor får jeg tak i sånt? Finnes de fortsatt i trykk, eller er eneste mulighet bruktbutikker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Narvesen har en del, og jeg mener å ha sett dem i bokhandlere også?

Skrevet

Du kan forresten bestille dem som samlehefter her.

Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg skal til byen i morgen, og får stikke innom diverse Narvesen og bokhandler. Tusen takk for tipset! (på en eller annen måte innbilte jeg meg selv at de ikke lenger fantes) :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Kan kjøpes brukt i en del antikvariater, dessuten (nye) på Tronsmo og Outland, mellom anna.

Skrevet

Det er bladkompaniet som distribuerer asterixheftene, og selv om jeg ikke fant noe på sidene deres kan de helt sikkert være behjelpelige.

http://www.bladkompaniet.no/

Skrevet

Får dem i posten, jeg. Hev meg på et sånn en kupong jeg fant i et...vel.kupongblad.

Er det noen som vet, forresten, om det kommer et nytt album?

Gjest Anonymous
Skrevet
Får dem i posten, jeg. Hev meg på et sånn en kupong jeg fant i et...vel.kupongblad.

Er det noen som vet, forresten, om det kommer et nytt album?

Den gjenlevende Asterix-tegneren Uderzo er født i 1927 og altså 77 år gammel (tror jeg. det tok meg megen hodebry å regne ut dette.. har vondt i hodet i dag...). Jeg vet han har gitt ut Asterix inntil ganske nylig, men det ville overraske meg om det kommer flere album. (ellers er det vel de gode gamle skapt av både Goscinny&Uderzo som er de beste...).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...