Gå til innhold

Passende veske til rød kjole og nude pumps

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei,

Jeg skal På mitt første julebord i år på fredag og skal ha denne kjolen, men er veldig usikker på veske med tanke på farge på skoene. Synes det er vanskelig å finne noe som passer. Hva synes dere?

image.jpg

image.jpg

Endret av Nancy
Videoannonse
Annonse
Gjest Black Amethyst
Skrevet

Hva med en svart veske? Det passer alltid kjempefint med rød kjole. Ellers så kunne nok også en veske i nude farge passe godt det og. 

Skrevet

Svart veske

Anonymkode: 94eb1...ff9

Skrevet

Jeg stemmer også for en liten svart veske eller en liten nude veske.

Skrevet

Ville hatt en nude veske til det antrekket, og selv om det ikke sikkert er moteriktig korrekt nå, så liker jeg som regel at sko og veske matcher. :)

Skrevet

Svart føler jeg blir veldig kontrast. Aller helst vil jeg ha en veske som har noe av fargen på skoene, men det et er helt umulig å finne denne fargen. Var innom flere butikker i dag. Hater shopping 😫

Skrevet

Kan jeg bruke den eller blir det rart med tanke på at antrekket er veldig klassisk og ikke veska.... Hvis dere skjønner hva jeg mener :) 

image.jpg

Gjest Black Amethyst
Skrevet

Jeg synes den vesken er kjempefin. :hjerte:

Jeg synes den ville ha passet bra med tanke på at skoene skal være nude farge, men det er da min mening. :)

Skrevet

Takk, nå ble jeg glad 😀

Skrevet

Synes det blir fint med den vesken til! Festlig og juleaktig, på en bra måte:tommelopp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...