AnonymBruker Skrevet 8. november 2016 #1 Skrevet 8. november 2016 Noen tips? Tidligere hørt om matolje og sukker men vet ikke om det funker. Anonymkode: de273...64f
Gjest StripeyPanda Skrevet 9. november 2016 #3 Skrevet 9. november 2016 Porer er porer, de går aldri bort. De blir forstørret med alder, sole seg uten solkrem, røyking og mye alkohol, drikke lite vann, mye fet mat osv osv. Sunn livsstil hjelper på hudkvaliteten.
Antoinette Skrevet 9. november 2016 #4 Skrevet 9. november 2016 Sorte prikker fjernes hos hudpleier men du må begynne å pleie, rense huden hjemme også.
AnonymBruker Skrevet 9. november 2016 #5 Skrevet 9. november 2016 48 minutter siden, StripeyPanda skrev: Porer er porer, de går aldri bort. De blir forstørret med alder, sole seg uten solkrem, røyking og mye alkohol, drikke lite vann, mye fet mat osv osv. Sunn livsstil hjelper på hudkvaliteten. Sikker? Så de maskene som selges for svarte porer er bare tull? Anonymkode: de273...64f
AnonymBruker Skrevet 9. november 2016 #6 Skrevet 9. november 2016 47 minutter siden, Antoinette skrev: Sorte prikker fjernes hos hudpleier men du må begynne å pleie, rense huden hjemme også. Og disse renseprodukter du snakker om koster hvor mye? 1000? Anonymkode: de273...64f
AnonymBruker Skrevet 9. november 2016 #7 Skrevet 9. november 2016 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sikker? Så de maskene som selges for svarte porer er bare tull? Anonymkode: de273...64f Er vel sånn at de fjerner de der og da, men at porene fylles igjen, så da må man gjøre det ofte. Og det er ikke alle det fungerer på. Anonymkode: 03691...d25
Antoinette Skrevet 9. november 2016 #8 Skrevet 9. november 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Og disse renseprodukter du snakker om koster hvor mye? 1000? Anonymkode: de273...64f Hvorfor ber du om hjelp egentlig? Du må undersøke det selv.
Gjest Ajax Skrevet 9. november 2016 #9 Skrevet 9. november 2016 Sorte tette porer på nesa blir aldri fullstendig borte. Jeg pleier å skrubbe med tannkrem og salt for å åpne dem, og vaske bort de mørke "toppene". Så bruker jeg en comedone extractor for å fjerne så mye æsjebæsj jeg klarer, før jeg lukker porene igjen med iskaldt sitronvann. Da ser nesa mi ut som ny igjen for en liten periode 😄 Husk å smøre med ansiktskrem etterpå, og forbered deg på tårer, for det svir i øynene med tannkremen.
AnonymBruker Skrevet 9. november 2016 #10 Skrevet 9. november 2016 31 minutter siden, Cyrus skrev: Sorte tette porer på nesa blir aldri fullstendig borte. Jeg pleier å skrubbe med tannkrem og salt for å åpne dem, og vaske bort de mørke "toppene". Så bruker jeg en comedone extractor for å fjerne så mye æsjebæsj jeg klarer, før jeg lukker porene igjen med iskaldt sitronvann. Da ser nesa mi ut som ny igjen for en liten periode 😄 Husk å smøre med ansiktskrem etterpå, og forbered deg på tårer, for det svir i øynene med tannkremen. Herlig! Men hva om jeg ikke har den comedone extractorek du snakker om? Anonymkode: de273...64f
Gjest Ajax Skrevet 9. november 2016 #11 Skrevet 9. november 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Herlig! Men hva om jeg ikke har den comedone extractorek du snakker om? Anonymkode: de273...64f Da kan du kjøpe et helt sett på eBay for typ 100 kroner.
AnonymBruker Skrevet 9. november 2016 #12 Skrevet 9. november 2016 35 minutter siden, Cyrus skrev: Da kan du kjøpe et helt sett på eBay for typ 100 kroner. Oki! Men kan jeg ikke gjøre denne behandlingen du snakker om uten de pinsettene? Altså bare med salt og tannkrem. Og deretter sitron. Anonymkode: de273...64f
Gjest Ajax Skrevet 9. november 2016 #13 Skrevet 9. november 2016 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Oki! Men kan jeg ikke gjøre denne behandlingen du snakker om uten de pinsettene? Altså bare med salt og tannkrem. Og deretter sitron. Anonymkode: de273...64f Joda 😉
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå