Gjest Axl Rose Skrevet 8. november 2016 #1 Skrevet 8. november 2016 Er så mange av de at graviditetstesten burde være sånn! Enig?
AnonymBruker Skrevet 8. november 2016 #2 Skrevet 8. november 2016 Enig, den sier i det minste sannheten. Anonymkode: 8149c...36a 1
Gjest Axl Rose Skrevet 8. november 2016 #3 Skrevet 8. november 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Enig, den sier i det minste sannheten. Anonymkode: 8149c...36a Ikke sant
Gjest UhuruPeak Skrevet 8. november 2016 #4 Skrevet 8. november 2016 Kvinner som ikke passer på under sex? Prevensjon er jo like mye menns ansvar. Så halve problemet er jo at menn ikke passer på under sex. 5
Gjest Axl Rose Skrevet 8. november 2016 #5 Skrevet 8. november 2016 7 minutter siden, UhuruPeak skrev: Kvinner som ikke passer på under sex? Prevensjon er jo like mye menns ansvar. Så halve problemet er jo at menn ikke passer på under sex. Mest kvinners ansvar siden det er deres kropp. Ikke mannen som blir gravid. Vi vil bare ha sex vi.
Gjest UhuruPeak Skrevet 8. november 2016 #6 Skrevet 8. november 2016 Akkurat nå, Bootyhunter skrev: Mest kvinners ansvar siden det er deres kropp. Ikke mannen som blir gravid. Vi vil bare ha sex vi. Graviditet fører til barn, som begge er ansvarlige for.
Gjest Axl Rose Skrevet 8. november 2016 #8 Skrevet 8. november 2016 9 minutter siden, UhuruPeak skrev: Graviditet fører til barn, som begge er ansvarlige for. Spesielt dama. Vil hun ikke bli gravid så passer hun på eller suger han i stedet (og tar i mot slikking).
AnonymBruker Skrevet 8. november 2016 #9 Skrevet 8. november 2016 Kvinner kunne jo heller bare slutte å ha sex med menn. Sikrere blir det ikke. Anonymkode: d8b83...3b0 25
Gjest UhuruPeak Skrevet 8. november 2016 #10 Skrevet 8. november 2016 8 minutter siden, Bootyhunter skrev: Spesielt dama. Vil hun ikke bli gravid så passer hun på eller suger han i stedet (og tar i mot slikking). Dette blir for dumt. Menn og kvinner er like ansvarlige.
Gjest TGI Skrevet 8. november 2016 #11 Skrevet 8. november 2016 Altså, det er jo mannens penis som penetrerer så da er det jo like fult ditt ansvar.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2016 #12 Skrevet 8. november 2016 Tenk før du spruter. Du trenger ikke sprute inni henne. Anonymkode: 0cc7f...c54 4
Gjest Axl Rose Skrevet 8. november 2016 #13 Skrevet 8. november 2016 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kvinner kunne jo heller bare slutte å ha sex med menn. Sikrere blir det ikke. Anonymkode: d8b83...3b0 Ja, men de har jo sine behov de også. 10 minutter siden, TGI skrev: Altså, det er jo mannens penis som penetrerer så da er det jo like fult ditt ansvar. Mannens penis, men hennes kropp og hun som kan bli gravid. Altså hun må passe på hvis hun ikke vil bli gravid, men nå vil jo tydeligvis de fleste bli gravide. 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor mange brukere trenger du å lage egentlig? Herrefred. Anonymkode: d06b1...d5b 2 har jeg sagt. Når skal dere forstå det egentlig og hvor mange ganger må jeg si det? Herrefred. 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tenk før du spruter. Du trenger ikke sprute inni henne. Anonymkode: 0cc7f...c54 Jeg som er steril kan sprute hvor jeg vil jeg
Prorsum Skrevet 8. november 2016 #14 Skrevet 8. november 2016 3 minutter siden, Bootyhunter skrev: Mannens penis, men hennes kropp og hun som kan bli gravid. Altså hun må passe på hvis hun ikke vil bli gravid, men nå vil jo tydeligvis de fleste bli gravide. Newsflash: det må han også 2
Gorgonzola Skrevet 8. november 2016 #15 Skrevet 8. november 2016 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kvinner kunne jo heller bare slutte å ha sex med menn. Sikrere blir det ikke. Anonymkode: d8b83...3b0 Rart ikke det allerede har skjedd! Har du en plausibel forklaring? 1
Cuntzilla Skrevet 8. november 2016 #16 Skrevet 8. november 2016 Haha! Skulle hatt en "LOL, burde brukt gummi"-versjon som man kunne snappet et bilde av til han. 6
Gjest Axl Rose Skrevet 8. november 2016 #17 Skrevet 8. november 2016 Han passer på hans kropp og hun passer på hennes kropp. Nå kan ikke han bli gravid i hans kropp, men hun blir gravid i hennes kropp, altså må hun passe mest på og klarer hun ikke det så blir det oralsex.
Ardwinna Skrevet 8. november 2016 #18 Skrevet 8. november 2016 5 minutter siden, Bootyhunter skrev: Mannens penis, men hennes kropp og hun som kan bli gravid. Altså hun må passe på hvis hun ikke vil bli gravid, men nå vil jo tydeligvis de fleste bli gravide. Så det du sier er at kvinner må passe på så de ikke blir gravide, men samtidig sier du at de fleste vil bli gravid? Hvorfor skal de passe på hvis de mest sannsynlig ønsker å bli gravide? Da er de vel bare glad til at de ikke sugde han i stedet? Poenget med den rasende vittige graviditetstesten din blir dermed litt borte. 6 minutter siden, Bootyhunter skrev: Jeg som er steril kan sprute hvor jeg vil jeg Men hvorfor bryr du deg da? Da er det jo bare å peise på, da unngår du jo det problemet for både deg og damene du feier over. 8
Gjest Axl Rose Skrevet 8. november 2016 #19 Skrevet 8. november 2016 3 minutter siden, Ardwinna skrev: Så det du sier er at kvinner må passe på så de ikke blir gravide, men samtidig sier du at de fleste vil bli gravid? Hvorfor skal de passe på hvis de mest sannsynlig ønsker å bli gravide? Da er de vel bare glad til at de ikke sugde han i stedet? Poenget med den rasende vittige graviditetstesten din blir dermed litt borte. Men hvorfor bryr du deg da? Da er det jo bare å peise på, da unngår du jo det problemet for både deg og damene du feier over. De innrømmer jo ikke alltid at de ville blir gravid, så de skylder alltid ut på mannen når uhellet har skjedd. Så da må de jo få seg en sånn graviditetstest. Er jo bare bra det at de blir glad av beskjeden på testen Jeg bryr meg for det er jo ikke bare meg Norges kvinner har sex med.
Cuntzilla Skrevet 8. november 2016 #20 Skrevet 8. november 2016 3 minutter siden, Bootyhunter skrev: Han passer på hans kropp og hun passer på hennes kropp. Nå kan ikke han bli gravid i hans kropp, men hun blir gravid i hennes kropp, altså må hun passe mest på og klarer hun ikke det så blir det oralsex. Han kan gjøre henne gravid med sin kropp da, så han bør passe mest på om han ikke er komfortabel med å gi fra seg all kontroll til henne. Blir hun gravid så har mannen til syvende og sist ikke en dritt han skulle sagt, den ene sjansen til kontroll du hadde var før penetrasjon når hun dro frem pakken med kondomer og du bare "åååeee, er så kronglete og føles ikke like bra". 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå