Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. ser mange skriver at man ikke må teste for eggløsning med el tester på morran. Men hvordan er det å bruke de på kveld? Type sein kveld ca kl 22/23? jobber ofte kveld å har da ikke sjanse om å teste på fast tidspunkt for vil ikke ta med på jobb, men er ferdig kl 22. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, Meley skrev:

Hei. ser mange skriver at man ikke må teste for eggløsning med el tester på morran. Men hvordan er det å bruke de på kveld? Type sein kveld ca kl 22/23? jobber ofte kveld å har da ikke sjanse om å teste på fast tidspunkt for vil ikke ta med på jobb, men er ferdig kl 22. 

Har alltid testet rundt 16, når det er rundt 3t siden jeg tissa sist.

Anonymkode: 858d5...9b2

Skrevet

Men det vil for meg bety at jeg må ta med testene på jobb å det går ikke... derfor lurer jeg på om det vil funke å teste ca mellom 22/23 på kvelden.

Skrevet

På privatklinikken jeg går til sa legen at de ville at jeg skulle teste på morningen. Det var etter jeg startet å teste om morningen jeg fikk tydelig positive tester. Jeg tester både morgen og kveld fra Cd12.

Anonymkode: ac6ce...acc

Skrevet
2 timer siden, Meley skrev:

Men det vil for meg bety at jeg må ta med testene på jobb å det går ikke... derfor lurer jeg på om det vil funke å teste ca mellom 22/23 på kvelden.

Du kan jo ta med deg til å prøve på jobben på do? jeg klarte å teste de to ukene vi delte ei hytte med stooor familie og et bad. 

Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du kan jo ta med deg til å prøve på jobben på do? jeg klarte å teste de to ukene vi delte ei hytte med stooor familie og et bad. 

Nei det kan jeg ikke. har ikke mulighet til å være borte fra avdelingen den tiden det tar å teste. tar jo lenger tid ein å bare gå på do... 

Skrevet

Jeg har alltid fått positive tester rundt 16-17. Noen har korte vinduer for test, andre kan ha positiv i et par dager. Når du bør teste er noe du må prøve deg frem til. Det er ikke noe i veien for å teste på sen kveld dersom du pleier få positiv da. For min del har testene mine kun vært positive i noen timer, men ville nok muligens kunne fått en positiv rundt 23, har dog aldri testet så sent siden jeg har fått positiv tidligere og det er jo poengløst å teste mer når man har fått positiv. ;)

Skrevet

Kl 22 passer også fint. Så lenge det ikke er morgenurin, så blir resultatet riktig. Jeg har testet alt mellom kl. 16 og 23.

Anonymkode: 7c5ce...56a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...