Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lest flere steder at kokosolje skal være så effektiv som øyesminkefjerner, men jeg får det ikke så godt til. det går ihvertfall ikke så fort som jeg skulle ønske og jeg får så mye i øynene at jeg ser enda mer uklart etterpå. dere som får dette til - hvordan gjør dere det? 

Anonymkode: 09c58...e58

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker bare kokosolje når jeg skal fjerne mascaraen for kvelden. Da tar jeg litt kokosnøttolje i hendende og gnir det forsiktig rundt øynene (mens øynene er lukket) i nærmest sirkulære bevegelser. Det gjør jeg en liten stund før jeg tørker det hele av med babywipes som jeg fukter litt i varmt vann. Du må holde øynene helt lukket og om du får noe innpå øynene kan du rengjøre våtkanten med en q-tip. Det funker for meg i allefall :)

Anonymkode: 24c64...a83

Skrevet

Hvis du ikke bruker vannfast maskara kan du bøye deg over vasken mens du væter vippene mellom tommel og pekefinger. Da blir maskaraen lettere å fjerne etterpå. 

Skrevet

Jeg fjerner vannfast mascara med kokosolje. Bruker vanlige bomullspads som jeg kjøper i dagligvarebutikk.

Skrevet
54 minutter siden, Perelandra skrev:

Jeg fjerner vannfast mascara med kokosolje. Bruker vanlige bomullspads som jeg kjøper i dagligvarebutikk.

Tar du oljen på bomullen som med vanlig sminkefjerner eller masserer du den over øynene som over? :)

Tusen takk for alle svar! :)

TS

Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tar du oljen på bomullen som med vanlig sminkefjerner eller masserer du den over øynene som over? :)

Tusen takk for alle svar! :)

TS

Jeg tar oljen på bomullespadsene på samme måte som med sminkefjerner. For at bomullen ikke skal trekke til seg så mye olje, pleier jeg ofte å fukte padsene med vann først og så klemme ut vannet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...